Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä pääsen sittenkin siihen ryhmäterapiaan, itseni kanssa esitän kaikki roolit.

Vierailija
14.02.2012 |

Mä vedän sen ryhmäterapian yksinäni, vuorotellen käyn istumassa terapiahuoneen jokaisella tuolilla ja aina kun tuoli vaihtuu, vaihtuu rooli.

Mä voin itse esittää myös sitä terapeuttia, en tartte ketään ulkopuolista paikalle.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monenko edestä saat kelakorvausta?

Vierailija
2/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä en oo tätä muka aikaisemmin keksinyt. No, pakko kokeilla, menen vaikka linja-autoon pitämään ensimmäisen terapiaistuntoni, vaihdan aina paikkaa ja samalla vaihtuu persoonallisuus ja roolihenkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelakorvauksen ja sitten vielä sen terapeutin palkan, koska vedän sen ryhmäterapian kokonaan yksin ja paikalla on ainakin kahdeksan hullua ja yksi terapeutti.

Vierailija
4/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ne sun terapoitavathan saattaa tulla ties mistä Hikiältä noihin istuntoihin. Yöpyvät vielä matkalla niin a vot.

Vierailija
5/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä haluaisin päästä näkemään noita psykiksen vagina- tai mitälie-monologeja.

Vierailija
6/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä sisällöstä ei saa puhua ulkopuolisille eikä edes kertoa ketä on mukana.

Joo, matkakorvaukset tottakai pitää muistaa ja kaikki verottomat päivärahat kans, ainakin mulle kun olen terapeuttina.

Vierailija
7/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kun oon ollu riittävän kauan ilman psykoosilääkettä.

Vierailija
8/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapiaa. Jos kela ei pakota ja maksaa mulle eläkkeen ilman itse järkkäämääni ryhmäterapiaa ni en mä varmaan jaksa nähdä vaivaa.

Ku työssäkäynti on kumminkin aika vittumaista hommaa ja joku terapian vetäminen, ei vois surkeempaa työtä ihmiselle keksiä.

Vierailija
9/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonakin päivänä ottaa tosissaan tilanteesi ja myöntää kuinka huonosti menee; sitten ehkä osaat ottaa apuakin vastaan. On tosi surullista että voit noin huonosti.

Vierailija
10/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kela ei oo tajunnu sitä. Mä haluun vaan eläkkeelle, mut kela luulee että mä oon työkykyinen eikä päästä mua eläkkeelle.

Vierailija
11/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit eläkkeellä mä voin parantua ja aloittaa vaikka jonkun terapian.

Vierailija
12/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit parantua ja saada ihan oikean elämän. Elämänhalu herää ja ihmeitä tapahtuu. Eikös sulla ole lapsiakin? Luulisi että haluaisit edes heille paremman elämän?

Vierailija
13/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävän hulluna ja poissa kuvioista. Ei mulla oo niille pennuille mitään tarjottavaa, enkä töihin tule enää ikinä pääsemään, ni miksi parantuisin?

Mä oon ihan tyytyväinen tähän mun elämääni. Ainoo mikä vituttaa on se terapiavelvoite.

Ilman sitä velvoitetta mua ei olis vituttanut viime elokuusta lähtien joka viikko.

Ei mua voi parantaa, se aika meni jo 38 vuotta sitten, nyt on myöhäistä.

Vierailija
14/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pennuille mikään riitä ni saavat elää ilman mua. Ja mulla on parempi elämä ilman velvoitteita. Ku ei niille pennuille riitä tällänen äiti ni ei ne tartte mua ollenkaan enkä mäkään tartte elämääni ihmisiä, joille en tällaisena riitä.

En halua keneltäkään mitään enkä halua että kukaan tahtoo multakaan yhtään mitään.

ANTAKAA MUN OLLA RAUHASSA HULLU, EN HALUA PARANTUA.

Vierailija
15/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pennuille ei mikään riitä, kelalle ja työkkärille ei mikään riitä. Vittu mun elämä on paljon parempi ilman niitä iillimatoja. En elä täällä siksi että toteutan toisten mulle asettamia vaatimuksia tai toiveita.

Jos en riitä tällaisena, painukaa vittuun iillimadot mun elämästäni. En tartte kusipäitä, jotka imee mut kuiviin vaatimuksillaan.

Vierailija
16/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mun olla kadoksissa vittupäät.

Vierailija
17/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla alkaa nyt paukahtaa se psykoosi päälle. Onnea.

Vierailija
18/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rauhassa.

Vierailija
19/19 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoliterapiaa käytetään usein esim tilanteissa joissa henkilöllä on käsittelemättömiä, traumaattisia tapahtumia sellaiten ihmisten kanssa jotka eivät voi olla paikalla (ovat esim kuolleet jo). Vankiloissa käytetään menetelmää paljon. Ensin henkilö on tuolilla omana itsenään, kertoo mitä tunteita ja ajatuksia tapahtuma herätti ja mitä haluaisi sanoa esim äidilleen. Sitten hän siirtyy toiseen tuoliin ja ottaa äidin roolin ja vastaa itselleen. Asiaa voidaan käsitellä useamman kierroksen ajan tai jättää yhteen. Keskustelussa voi olla myös useampi merkittävä henkilö.

Kerro sitten miten kokeilusi sujui! En muista nyt yhtään kuka menetelmää on kehittänyt ja meneekö se hahmo- vai minkä terapian piiriin mutta esim Matka-menetelmässäkin tuo on käytössä leirinuotioversiona. Eli ei varmaan yhtä ainoaa alkuperää tuollakaan.