Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestovaipat

Vierailija
14.02.2012 |

Te jotka käytätte kestovaippoja!

Mistä ostatte hyviä ja edullisia vaippoja?

Millaisista vaipoista tykkäätte eniten?

Kuinka paljon teillä on kestovaippoja, jos käytätte pelkästään niitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailenpas noita netistä.

Vierailija
2/11 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä mentiin ihan syntymästä vaippaiän loppuun asti eli koko 2v, vaihdoin vaan välillä repertoaarin suurempaan. meillä oli 17 kpl loppujen lopuksi vakiintunut sellaiseksi määräksi että aina riitti valmiiksi täytettyjä vaippoja kaapissa. täyskestoiltiin eli reissut ja yöt kestoissa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 bumgeniusta riittänyt hyvin osakestoiluun. Kotona ollessa kestoillaan, paitsi öisin. Ollut tosi hyviä, kasvavat lapsen mukana.

Vierailija
4/11 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan kaiken väsymyksen keskellä jaksanut viikata harsoja, vaikka kuulemma ovat periaatteessa ihan näppäriä. Meille paras valinta oli "kertakäyttömalli", eli tarralliset sisävaipat ja tarralliset kuoret. Myin Huutiksessa pois koon vaihtuessa ja ostin samalla uudet tilalle. Sisävaippaan sitten sai ladata just sen verran täytettä mille oli tarvetta ja vuotosuojilla varustettu kuori oli ihan ehdoton, ettei tullut pissat läpi. Bambuiset sisävaipat ovat olleet lemppareita ja kuorista ImseVimset. Myös ImseVimsen AIO-vaippa on ihan sikakätevä ja toimiva, niitä on aina ollut pari kpl.

Vierailija
5/11 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään fuzzi bunz taskuvaipoista ja huutonetistä olen niitä hankkinut. Imuja olen tehnyt itse.

Vaippoja on noin kymmenen ja se riittää osakestoiluun mainiosti.

Vierailija
6/11 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä villapöksyt (useammat itse kudotut sekä muutamat ostetut)sisävaippana babyidean AirHour Ecoja (sama koko menee tosi pitkään). Käytössä myös muutamat GrowHour taskuvaipat joiden kanssa ei siis tarvitse villapöksyjä.

Ostanut olen netistä babyidean jälleenmyyjiltä sekä kirppiksiltä.

Tuo taskuvaippa&villapöksyt yhdistelmä on mun mielestä ihan ehdoton!!! On pomminvarma eikä tule yhtä isopakettia kun monen muun vaipan kanssa (tai sitten meillä vain ei ole ollut oikeanlaisia imuja). Ja varsinkin jos itse kutoo saa tosi ihania villapöksyjä helposti ja edullisesti!! Ohjeita löytyy netistä pilvin pimein!!

Vierailija
7/11 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harsoilla, nyt käytössä sisätäyttövaipat ja villahousut. Harsot osittain uutena, osittain käytettynä huutiksesta. Imut tein itse froteepyyhkeistä. Kuivaliinat olen tilannut netistä. Villahousut on myös enimmäkseen huutiksesta. Sisätäyttövaippoja ja taskuvaippoja on ostettu käytettynä huutiksesta ja kirpparilta sekä uutena nettikaupasta (Tuhinatupa). Imut on kaikki käytettyjä, kirpparilta, huutiksesta ja sukulaisilta.

Äitini on haalinut mulle paljon noita käytettyjä juttuja.

Villahousuja on hyvä olla kerralla n. viidet, vaippoja n. 15. Vähemmälläkin vaippamäärällä pärjää. Vauvamme pissaa niin paljon, että käytämme yöllä kertistä. Jos on märkä vaippa pitkään, tulee vaippaihottumaa.

Vierailija
8/11 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputtaa myös noiden harsojen puolesta (en niitä äskön muistanutkaa..). Varsinkin ihan pienellä ovat parhaita!! Halpoja, helppoja (kun taittelun oppii), kuivuvat pesun jälkeen nopeasti..

Meidän pieni kohta jo kaksi vuotias eikä harsot sellaisenaan enään käytössä. Joskus niitä imuiksi kuitenkin taittelen (imevät paljon, mutta tulee aika paksu paketti)

Vierailija
9/11 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputtaa myös noiden harsojen puolesta (en niitä äskön muistanutkaa..). Varsinkin ihan pienellä ovat parhaita!! Halpoja, helppoja (kun taittelun oppii), kuivuvat pesun jälkeen nopeasti..

Meidän pieni kohta jo kaksi vuotias eikä harsot sellaisenaan enään käytössä. Joskus niitä imuiksi kuitenkin taittelen (imevät paljon, mutta tulee aika paksu paketti)

sisätäyttövaipoissa harsoja imuina! Sitten kun vauva kasvaa, vaihdan ohuempiin ja imukykyisempiin imuihin, niin että sama vaippa sopii (nyt käytössä reilun kokoiset vaipat).

Harsot hyviä ihan pienille vauvoille esim. siksi, että ne saa napakasti sen ohuen reiden ympäri.

Pul-kuoriset taskuvaipat on varmaan helpoin tapa kestovaipattaa.

Vierailija
10/11 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille taasen harsot olivat ihan painajainen, kun vauvalla oli alkuun joka vaipassa kakkaa. Oli tosi kiva hinkata sitä kakkaa pois harsoista...

Tykätään eniten pul-kuorisista taskuvaipoista, joissa sisäpinta coolmaxia tms.

Vierailija
11/11 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille taasen harsot olivat ihan painajainen, kun vauvalla oli alkuun joka vaipassa kakkaa. Oli tosi kiva hinkata sitä kakkaa pois harsoista...

oli (ja melkeinpä on vieläkin) kakkaa joka vaipassa, mutta käytän harsojen kanssa riisipaperia tai kuivaliinaa.