Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomatonta että pitää täältä kysyä, mutta

Vierailija
14.02.2012 |

millähän H..VETILLÄ onnistun käyttämään ulkoista kovalevyä PC:n kanssa kun kone ei sitä "löydä"?? Mitä voin tehdä?

Nimimerkki "Miksei kaikki koneet ole mäkkejä"

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain toista usb-porttia, ota virrat välillä pois.

Vierailija
2/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso netistä apuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain toista usb-porttia, ota virrat välillä pois.

Näitä tuli jo kokeiltua. En tajua miten lähes koko maailma voi sietää näiden paskakasojen kanssa räpläämistä. Se määrä stressiä ja aikaa mikä menee idiootti-windowsin kanssa runkatessa on enemmän kuin macin hinnan väärtti.

Kiitos avusta kuitenkin :-)

Vierailija
4/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan plug and play.

en tiedä miten tää windows nyt tähän liittyy. Samalla lailla ne tyrkätään usbiin mäcissäkin.

Vierailija
5/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa: minulla hajosi kerran ulkoinen kovo.

Varmuuskopioita sille laittelin silloin tällöin ja yhtäkkiä koko vehje täysin mykkä...

Jippii!

Vierailija
6/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan plug and play.

en tiedä miten tää windows nyt tähän liittyy. Samalla lailla ne tyrkätään usbiin mäcissäkin.

Se nimittäin vaan osaa tunnistaa heti siihen lykätyt laitteet ihan itse ilman mitään runkkaamisia tai draivereita tai installointeja tai virtojen kanssa pelleilyjä. Varmasti kaikkein parhaimmat ja kalleimmat peeceetkin toimivat joten kuten, mutta eipä tähän mennessä ole koskaan tullut vastaan moitteettomasti toimivaa windows-konetta. Töitä olen niillä joutunut tekemään lähes aina, onneksi en tällä hetkellä. Olikin päässyt unohtumaan millaista vitun jälkeenjänyttä säätöä näiden kanssa räpeltäminen aina on.

Laitoin matskut usb-tikulle ja jäin odottelemaan että osaako nyt lukea. Muutaman minuutin päästä "löysi" tikun. Ihan saatanan vaikeaa ja hidasta.

Googlaamalla en muuten löytänyt apua tähän, enkä myöskään microsoftin avusta. Ei ole koskaan ollut mäkillä sellaista ongelmaa mihin en olisi heti löytänyt vastausta.

Vierailija
7/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan plug and play.

Se nimittäin vaan osaa tunnistaa heti siihen lykätyt laitteet ihan itse ilman mitään runkkaamisia tai draivereita tai installointeja tai virtojen kanssa pelleilyjä. Varmasti kaikkein parhaimmat ja kalleimmat peeceetkin toimivat joten kuten, mutta eipä tähän mennessä ole koskaan tullut vastaan moitteettomasti toimivaa windows-konetta. Töitä olen niillä joutunut tekemään lähes aina, onneksi en tällä hetkellä. Olikin päässyt unohtumaan millaista vitun jälkeenjänyttä säätöä näiden kanssa räpeltäminen aina on.

Laitoin matskut usb-tikulle ja jäin odottelemaan että osaako nyt lukea. Muutaman minuutin päästä "löysi" tikun. Ihan saatanan vaikeaa ja hidasta.

Googlaamalla en muuten löytänyt apua tähän, enkä myöskään microsoftin avusta. Ei ole koskaan ollut mäkillä sellaista ongelmaa mihin en olisi heti löytänyt vastausta.

10 -vuotta windowsia käyttäneenä voin sanoa että en ole kohdannut yhden yhtä ongelmaa yhdenkään laitteen kanssa. Jos tuo sun märräki toimii vielä paremmin niin se varmaan osaa keskustella kaikkien laitteiden kanssa ilman että niitä tarttee edes kytkeä.

Vierailija
8/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan plug and play. en tiedä miten tää windows nyt tähän liittyy. Samalla lailla ne tyrkätään usbiin mäcissäkin.

Se nimittäin vaan osaa tunnistaa heti siihen lykätyt laitteet ihan itse ilman mitään runkkaamisia tai draivereita tai installointeja tai virtojen kanssa pelleilyjä. Varmasti kaikkein parhaimmat ja kalleimmat peeceetkin toimivat joten kuten, mutta eipä tähän mennessä ole koskaan tullut vastaan moitteettomasti toimivaa windows-konetta. Töitä olen niillä joutunut tekemään lähes aina, onneksi en tällä hetkellä. Olikin päässyt unohtumaan millaista vitun jälkeenjänyttä säätöä näiden kanssa räpeltäminen aina on. Laitoin matskut usb-tikulle ja jäin odottelemaan että osaako nyt lukea. Muutaman minuutin päästä "löysi" tikun. Ihan saatanan vaikeaa ja hidasta. Googlaamalla en muuten löytänyt apua tähän, enkä myöskään microsoftin avusta. Ei ole koskaan ollut mäkillä sellaista ongelmaa mihin en olisi heti löytänyt vastausta.

joskus windows 95 kanssa viimeks ollu ongelmia että piti asentaa jotain ajureita mihinkään ulkoiseen laitteeseen. Win2k lähtien on ajurit ollu käyttiksessä mukana jo, tai ovat löytäneet ne automaattisesti netistä.

Mitä ihmeen koneita sä oot käyttäny.

Toki tietty hyvä että sun mäkki toimii, ei mulla ole mitään antipatioita mitään konetta tai järjestelmää vastaan joka toimii.