Veisitkö takaisin reklamaationa alkutalvesta ostetun takin josta vetoketju hajosi?
Pojan talvitakista (70e) hajosi vetska ja takki on ollu meillä jo marraskuusta lähtien, mutta ei pidetty kuin pari-kolme kertaa viikossa, sillä pojalla on toinenkin takki koulukäyttöön. KappAhlista ostettu...soitin jo ompelijoille ja ovat niin kiireisiä etteivät ehdi ennen talvilomaa korjaamaan.
Kommentit (4)
Vetoketjun vaihto ompelijalla maksaa yli 20 euroa, vaatisin todellakin hyvitystä.
Itse vein viime vuonna viallisen takin takaisin kauppaan. Tuotteen valmistaja korvasi takin korjauksen. Olin iloisesti yllättynyt. Ruotsalainen takki, Tokmannin myymälästä ostin, tuotteella olikin takuu. Takki maksoi n. 50€. Eli korjaus tuli aika kalliiksikin.
Vaatteen pitää kestää ainakin yksi kausi käyttöä.
Kappiksessa ovat niin tottuneet reklamaatioihin, että saat rahasi takaisin mutinoitta.
t: Eräänkin reklamaation kyseiseen puotiin tehnyt
Eräänä talvena satasen maksaneesta Luhdan takista meni vetoketju rikki, vietiin kauppaan josta ostettiin ja saatiin uusi tilalle. Sille kävi samoin. Siinä vaiheessa kaupasta otettiin yhteyttä Luhtaan jonne takki käskettiin lähettää. Tuli takaisin vaihdetun vetoketjun kanssa. Ilmeisesti jotain häikkää koko mallissa.
Veisin, jos on ollut vain vähällä käytöllä ja päällisin puolin aivan siisti. Takin pitäisi kertaa ainakin yksi kausi hajoamatta mun mielestä.