Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden mies viisissäkymmenissä

Vierailija
13.02.2012 |

onko ukollanne ilmennyt ns. viidenkympinvillityksen oireita ja jos on niin millaisia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 20-30-v. naiset tuntuvat pantavilta ja itse kuvittelee oilevansa heidän märkien päiväuniensa kohde.

Vierailija
2/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän haluaa seksiä enää kerran viikossa, mutta hänen haluihin vaikuttaa krooniseen kipuun ja unettomuuteen saama lääkitys. Ja kaiken kukkuraksi psyykelääkitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut aina ja on edelleen

Vierailija
4/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se viidenkympinvillitys. Siis se huomattavasti nuorempi nainen, johon se entinen vaimo vaihdettiin "villitysiässä".

Vierailija
5/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kesähäissä eräs tosi miehekäs viiskymppinen mies pani minua seisaaltaan kartanon yläkerran WC:n seinää vasten.

Vierailija
6/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 20-30-v. naiset tuntuvat pantavilta ja itse kuvittelee oilevansa heidän märkien päiväuniensa kohde.

Mä täytän huhtikuussa 30v ja mun aviomies täytti just 50-vuotta. Mies oli mun märkien unieni kohde, kunnes sain sen ikiomaksi. Vuosi ollaan oltu naimisissa. Mies on aivan ihanan kestävä. Seksiä meillä on 2-3 kertaa viikossa, eli mulle riittävän usein.

Nyt odotan miehelle esikoistamme toisella kuulla. Vaikka mieheni onkin viisikymppinen, niin raskaaksi tulin heti ensimmäisestä yritys kierrosta, kun päätettiin lopetettaa ehkäisy.

Vierailija
7/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meininki naisten kanssa :D

Vaihtoi moottoripyörän sitten vanhaan Mersuun. Ja palasi kipin kapin kotiin.

Vierailija
8/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kyllä juoksi harrastuksissa ja vaikka missä kissanristiäisissä ihan (minun) kyllästymiseen asti. Nyt on rauhoittunut, ilmeisesti pari kroonista sairautta + lääkitykset vaikuttaa.

Vierailija
9/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska meillä on avioehto ja sen mukaan yhteenlasketusta omaisuudesta lähes 90% on minun, eikä miehellä ole siihen avio-oikeutta, niin päättikin sitten jäädä. Tyttöystävä oli aivan ihmeissään, kun kesämökin lukot menivät vaihtoon samantien.

Vierailija
10/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kesähäissä eräs tosi miehekäs viiskymppinen mies pani minua seisaaltaan kartanon yläkerran WC:n seinää vasten.