Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden viikon syömiset 300e.

Vierailija
13.02.2012 |

Viisihenkinen perhe, kolme hoitolasta. Lounasta syö kotona hoitolapset + minä. Päivällisellä on koko perhe, aamupalaa syö kaikki muut paitsi mies. Kahden viikon ruokalaskumme on ollut helmikuun alusta tähän päivään 299,07e. Ja mitä meillä on sitten syöty, tässäpä teille ruokalistaa.

Broileririsotto, salaatti

Nakkikastike, perunat, keitetyt kasvikset

Jauhelihakastike, perunasose, salaatti

kalapihvit, perunat, lämmin kasvislisäke

Broileripasta, keitetyt kasvikset

Viikonloppuna uunissa haudutettu lihapata jota syötiin la ja su, kasviksia ja salaattia

Lihakastike, perunat, porkkanaraaste

pinaattiohukaiset (eines), kanamunakastike, perunat, kaalisalaatti

broilerikiusaus, keitetyt kasvikset

makkarakeitto

Viikonloppuna tein broilerin rintapaloja uunissa, su spaghettia ja jauhelihakastiketta, salaattia ja uunijuureksia

Tällä viikolla on listalla tänään

juustoinen lihamureke, perunasose, keitetyt herneet. Huomenna on kasvisbroilerigratiini, riisi ja salaatti. Keskiviikkona syömme kesäkurpitsavuokaa.

Välipalana on kiisseliä, rahkaa, vispipuuroa, riisipuuroa, karjalanpiirakoita, rieskaa, sämpylöitä, hedelmiä, jne. Iltapalalla samankaltaista, joskus muroja. Hoitolapset syö aamuisin puuron, omat yleensä leipää. Salaatissa on yleensä tomaattia, kurkkua, jääsalaattia. Tai sitten kaaleja, joskus paprikaakin tai porkkanaa. Tarjoan päivittäin keitettyjä pakastevihanneksia tai salaattia.

Tämä vain siitä toisesta ketjussa jossa toisten oli vaikea uskoa etteikö edullisesti voisi tarkoittaa myös hyvää ruokaa. Ei meillä kyllä ole tarjolla luomua tai eksotiikkaa, mutta on itse alusta alkaen tehtyä hyvää perusruokaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samankokoinen perhe ja saamme lisäksi pesuaineista alkaen kaiken muunkin. Ei pelkkiin ruokiin voi mennä noin paljon!!!

Vierailija
2/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla rahalla myös ne hoitolapset, jos tuosta vähentää heidän ruuat pois, on summa huomattavasti pienempi. Oota hetki niin lasken miten ovat olleet paikalla helmikuussa ja mitkä on korvaukset.

Ja tuo 300e sisältää 24e kissanruokaa, karkkia kympillä ja pesuaineita yms. 9 eurolla. Mutta niistä nyt viis.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulukorvaukset ruuan osalta viimeiseltä kahdelta viikolta tulee olemaan 74,81e, sen jos vähentää 299,07 eurosta, on kahden viikon ruokalaskumme 224,26e.

ap

Vierailija
4/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä hoitolapsistakin jotain ruokarahaa saa, ei mene Ap:n lompsasta?

Vierailija
5/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

600e/kk viisihenkinen perhe ja kaksi hoitolasta, koululainen syö lounaan koulussa, kaksi alle kouluikäistä, hoitolapset, minä ja mies (ottaa lounasta evääksi seuraavana päivänä) syömme kotona. Ihan hyvin syömme mekin, tavallista kotiruokaa..viikonloppuisin sitten erikoisempiakin. Samaan summaan sisältyy myös koiran ruuat, pesuaineet ja herkut.

Vierailija
6/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, hoitolasten ruuasta saa kulukorvauksen. Kuten voit yltä lukea. Aamupala ja välipala on 0,69e per ateria, lounas 1,63e. Edullisuus perustuu meillä siihen, että ostan tarjouksista, teen itse, marjat tulee omasta puutarhasta ja leivon itse. Vähän panostusta se ajallisesti vaatii, mutta sopii koska olen kotona töissä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä