Motiivisi salasuhteeseen tai sen harkitsemiseen?
Kommentit (8)
En sitä tilannut, vaan se tuli yllättäen elämääni. Itse en lähtisi tietoisesti hakemaan avioliiton ulkopuolelta seuraa, kyllä siinä vaiheessa ois avioliittokin loppu. Mutta harvoihan ne asiat mustavalkoisia ovat.
on. Voi olla, että vielä sorrun, mutta pettäminen on mun luonteen vastaista ja kärsisin siinäkin tilanteessa. En tosiaankaan nauti tästä eikä minulla ole mitään motivaatiota tähän. Minkäs teet, ihan hanurista koko juttu...
Myös minulla syvä ihastuminen mieheen jonka kanssa oli pakko olla tekemisissä monta vuotta. Ihastuminen oli sitten molemminpuolista.
Emme ole edenneet vielä mihinkään eli tämä on vasta vaiheessa "harkitsen". Mies on naimisissa ja käsitykseni mukaan haluaa odottaa että lapsensa ovat lentäneet pesästä. Siihen on parisen vuotta vielä aikaa. Itse olen naimaton.
En koe odottelevani ketään, koska tulevaisuus voi olla mitä vaan ja yritän olla ajattelematta asiaa. En missään tapauksessa haluaisi salasuhdetta vaan toivoisin että mies selvittäisi omat asiansa ensin. Realistina luulen kuitenkin että mikäli välillemme tulee jotain konkreettista niin se alku tapahtuu hänen ollessa vielä avioliitossaan. :-(
Arvelin, että hän on masentunut, mutta kun tilanne pitkittyi eikä hän mennyt edes lääkäriin, aloin miettiä muitakin vaihtoehtoja. Muuan nuorempi sinkkumies oli tehnyt aloitteita jo pidempään - totta kai alkoi kiinnostaa.
toinen minun ikäinen ja toinen minua 20 v vanhempi.
anaaliseksiä. Rakastajalta saa, ja kaikkea muutakin.
toinen minun ikäinen ja toinen minua 20 v vanhempi.
Ei mikään suunniteltu juttu, vaan se pikkuhiljaa eteni suhteeksi.