Onko ihan mahdoton päivä laihtumisen kannalta?
Aamulla 1 ruisleipäviipale, beceliä, kinkkua, juustoa, paprikaa
Lounaalla Buffan raastepöytä (koko lautasellinen kasviksia + raejuustoa, ihan vähän salaatinkastiketta), lämpimästä pöydästä lämpimiä kasviksia, 2 wingsiä, 6 lihapullaa ja 3 kapeaa slicea pizzaa, light cokista, soodaa ja kahvia
Illalla kevyttä (10% ruokakermaa vähän) kasvissosekeittoa 3-4 dl.
Kommentit (6)
mutta itsekin laihdutan ja tässä minun syömiseni:
Aamu: Kupillinen teetä
Päivä: Raxin salaattibuffetista lautasellinen jäävuorisalaattyia, n. 0,5dl mandariineja, n. 0,5dl fetajuustoa, vähän salaatinkastiketta, kaksi sellaista pientä leipäpalaa mitä siellä on ja n. 2dl kasvissosekeittoa sekä 1dl kaakaota. Tämä siis siellä Raxissa kaikki.
Ilta: n. 1dl rusinoita
Vettä juon paljon, ja liikkua meinasin 30min stepperilla illalla ja vähän painojen nostelua. Näin myöhään en enää syö mitään, kenties juon teetä.
ensinnäkin ei se laihdutus kaadu siihen, jos yhtenä päivänä syö vähän enemmän.
ja tämä toinen vastaaja syö niin surkeasti, etten viitsi enempää kommentoida.
Laihdutus on taitolaji!
mielipiteen ja "saarnaa" pizzansyönnistä ;) Ja miten niin YHTENÄ päivänä, mä tuppaan syömään vähän joka päivä liikaa ja nyt tää oli olevinaan kevyempi päivä :) ap
ensinnäkin ei se laihdutus kaadu siihen, jos yhtenä päivänä syö vähän enemmän. ja tämä toinen vastaaja syö niin surkeasti, etten viitsi enempää kommentoida. Laihdutus on taitolaji!
kun pudotan painoa. Sitä kestää sen kuukauden pari kunnes olen tavoitteessani. Ja turha jauhaa ettei sellainen painonpudotus ole pysyvää, ennenkin olen vauvakilot tiputtanut samalla tavalla eivätkä ole takaisin tulleet.
Toki nyt ihan joka päivä en ole näin "surkea". :D
Aamupala:
- Puuro (oivariinisilmällä)
- pari hapankorppua oivariinilla
- banaania + raejuustoa
-maito + kahvi
Sali:
-Protsku/hiilarijuoma salinjälkeen
Lounas:
- 3 kanapihviä (ohutta)
- kasviksia noin 200 g
- Maitoa
Laskettelua pari tuntia
Päivällinen:
- Kanasalaattia fetajuustolla, avokaadolla ja cashew-pähiköinöillä (loraus öljy-balsamico-kastiketta)
- 2 tonnikala-juusto-leipää
Iltapala:
- raejuustoa-2 dl bulgarian jugurttia-mustikoita