Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko pitää karppauksessa vapaapäivän, vai ryssiikö se koko homman???

Vierailija
12.02.2012 |

Olen karpannut nyt kolmisen viikkoa ja nyt tuntuisi siltä että pitsa tekisi NIIN hyvää..

Lähdetään kohta muulle perheelle hakemaan pitsaa ja kebabia ja väännän tässä itseni kanssa, että ottaisinko minäkin..

Kertokaa ryssinkö koko jutun tämän yhden päivän takia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kebab salaatilla. En ehkä ihan tossa vaiheessa vielä pitäisi välipäivää. Saattaa sitten riistäytyä helposti käsistä, kun kolmessa viikossa ei välttämättä ole vielä niin rutinoitunut tuohon karppaamiseen.

Itse karpatessani pidin kyllä kerran kuukaudessa herkkupäivän, jolloin vedin melkeinpä mitä vaan mieleni teki. Mun mielestä se vaan vauhditti painon putoamista, mutta tärkeää on ehdottomasti palata tiukasti ruotuun karkkipäivän jälkeen!!!

Vierailija
2/6 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vapaata", karpatessani. Paino laski silti hyvin, karppasin siis laihtuakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja illalla 18 jälkeen syön mitä haluan, paino ei tipu missä vika? Painan tällä hetkellä 145kg. ja pituutta on 159cm.

Vierailija
4/6 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki voit pitää (ja SUOSITTELEN pitämäänkin) välillä hiilaripäivänkin jos mieli sitä tekee. Monet huipputreenaajatkin pitävät dieetin aikana ns."hiilareiden tankkauspäivän". Nimenomaan kunhan pysyy siinä yhdessä päivässä.

Mielestäni moni ottaa nämä karppaus/ruokavalioasiat turhan vakavasti.

Itse en jaksa elää orjallisesti tietyn kaavan mukaan.

Oma ruokavalioni on myös vähähiilihydraattinen (ns. hyväkarppailua), mutta välillä voin kyllä ihan hyvällä omallatunnolla syödä pari palaa leipää tai vaikka perunankin ruoalla jos mieli tekee! Ei ole niin maailmaa kaatava asia. ;)

Vierailija
5/6 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö tipahdin :DDD

Vierailija
6/6 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lepopäivä kahdessa viikossa, nainen voi pitää kerran viikossa. EHDOTTOMASTI täytyy pitää, se pitää vointisi hyvänä, kehosi kunnossa ja paino putoaa ensi viikollakin!

terveisin -20kg/4kk karppaamalla§