Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä sitä nyt taas ollaan >:( (ov, eksästä)

Vierailija
12.02.2012 |

Ollaan erottu jo melkein pari vuotta sitten ja varsinkin viime syksyn aikana jotenkin luulin kasvaneeni eroon hänestä.

Hän oli elämäni rakkaus, mutta asiat ei menny niinkuin piti. Olen ikävöinyt häntä ja olin lähellä itsemurhaa eron jälkeen. Tuska ja ahdistus on ollut valtava!

Eksä "löysi" "heti" eromme jälkeen uuden naisen ja olin aivan hullu mustasukkaisuudesta. Pariin viikkoon en pystynyt syömään mitään jne.

No, tuosta on puolitoistavuotta ja todella luulin, että olen päässyt yli miehestä. Että olen aikuismaisella tavalla kasvanut hänen ohitseen eikä hänen tekemisensä hetkauta mua.

Nyt sitten viimeyönä eksä laittoi (känni)viestin:

"No nyt tarvitaan vastaus kysymykseen. Olin sen Pirjon kanssa baarissa tänään. Ja se on ollu Matin kanssa jossain vaiheessa jonkun aikaa. Se sano, se Matti on ihan uskomattoman katkera siitä, että mä vein sut siltä. Aika outoa. Etkös sä ollut jo asunut siitä erossa jonkun aikaa. Eli kauan?"

Siis tuollainen viesti ja satuin lukemaan sen kuuden aikaan aamulla kun katsoin kelloa. Mahaa kouraisi niin pahasti että meinasin oksentaa, sydän hakkaa ja itkettää. Ahdistaa ja on ihan paniikkiolo. Tekisi mieli ajaa maailman ääriin karkuun kaikkea.

Olen tapaillut yhtä mukavaa miestä ja kirjoitellu facebookissa ja nyt sekin on pilalla, en pysty enää näkemään sitä tyyppiä kun olen samalla niin mustasukkainen jostain toisesta.

Tää on niin kipeetä, olen vihainen itselleni ja ties mitä. Eksä on eroamassa siitä naisesta jonka vuoksi jätti mut (tai eronnut ilmeisesti jo) ja olen ilmeisesti salaa kuvitellut että eksä olisi kiinnostunut minusta... >:(

Milloin tämä hulluus menee ohi??? Pitäisi pystyä ajattelutyötä vaativiin koulutehtäviin, miten vitussa?? Kunhan valmistun niin varmasti lähden toiselle puolelle maapalloa töihin.

En aio vastata tuohon viestiin mitään tai jos vielä päivällä tivaa moista vanhaa asiaa, niin jotain tyyliin "no, en kyllä ymmärrä mitä väliä moisilla on enää".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastannu mitään tuohon sen viestiin, ja siltä tuli tällainen:

-Niin voisitko vastata. Menen selvittämään sen yhden mulkun kanssa (Matin) tämän. Onko mua kusetettu? Olitko siis silloin vielä Matin kanssa kun aloit olemaan mun kanssa? Vittu. Vai luuleeko se saatanan luonnenäyttelijälupaus että saa naisilta paremmin kun itkee ja valittaa, kuinka sitä on kohdeltu huonosti. Eli nyt se vastaus ja se jätkä ottaa turpaansa seuraavan kerran kun sattuu vastaan tulemaan.

Siis en ymmärrä........ Onko se nyt loukkaantunut tämän ihkauuden naisensa vuoksi vai mitä?? Siis eksä ei ole ikinä ollut mikään vihainen tai kostonhaluinen, ennemminkin ihan liian huumorintajuinen ja suvaitseva. Melkein pelottavaa! :O

Mutta onneks pahin ikävä ja mustasukkaisuus meni multa jo :)

Vierailija
2/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Matti? Entä Pirjo? Sulla on uus mies, ja eksälläs uus nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on mun ex-ex. Tää joka viestiä laittoi on mun ex. Nämä miehet oli heti peräkkäin, parin kuukauden väli.

Pirjo oli Matin (siis ex-ex) kanssa jonkun aikaa mun jälkeen ja on nyt ilmeisesti myös tän viestin lähettäneen (ex) kanssa.

Viestin lähettänyt on juuri eronnut edellisestään (jonka otti heti mun jälkeen).

Joo, huomaan itekkin, parempi pysyä täysin pois noista kuvioista ja pitää yhteyttä sähköpostitse... Meillä nimittäin on yhteinen lapsi tän ex:än kanssa.

Ei helvetti miltä tää kuulostaa!! :D Mun täytyy kyllä tulostaa tää seinälle muistuttamaan mua ikäväintihetkissäni. Ja hullua, ihan aikuisia, melkein KESKI-IKÄSIÄ ollaan...

Vierailija
4/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajonnut liitto täytyy unohtaa. Joillakin suru kestää kauan, joillakin koko elämän. Jos yhä kaipaat entistä miestäsi niin paljon, että et voi kuvitellakaan uutta suhdetta, kuuntele sydäntäsi. Parantele haavoja toinenkin vuosi äläkä yritä väkisin ihastua uusiin ihmisiin. Eikä siihen viestiin tarvitse mitään vastata. Känniviestihän se oli.

Vierailija
5/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettynyt ja vihainen että tää asia iskee vieläkin kuin märkä rätti kasvoihin. En jaksaisi yhtään ahdistunutta päivää, niitä on ollut tarpeeksi. Ja viimeksi viimeviikolla kävi mielessä, että elämä on ihanaa kun on päässyt kaikesta yli ja kaikki on seesteistä! Hah...

Ja siis tiedän, eksän tuntien, että tuo "olin pirjon kanssa baarissa" tarkoittaa muutakin kun baarissa oloa.

ap

Vierailija
6/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaisella on aika vähän elämää ja kokemusta, joten kyllä se siitä kun ikää ja kokemuksia kertyy sinullekin.

Hanki elämääsi muutakin sisältöä kuin mies.

Vierailija
7/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältöä on elämässä melkein liikaakin, burn outtikin ollu lähellä. Siksi tämä osittain tulikin näin yllätyksenä!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän