OIKEESTI, mä haluaisin jonkun joka haluaisi pussailla mun kaa.
eikä se olis parhaan kaverin aviomies,mies joka olis vain mulle, eikä kuitenkaan kuvittelis että se kasvattais mun lapset joilla on ihan kunnon isä.
:(
Kommentit (5)
minä taas haluaisin jonkun naisen kainalooni ja saisin pussailla ja olla pahalta maailmalta piilossa.jossain mökillä kynttilään valossa takka tulen ääressä.
se on kyllä aika synkeää, sähköt poikki ja kylmä on! Kuka tässä tuollaista Harlekiiniromantiikkaa on kaivannut tai Tapaninpäivän 2011 jälkeistä aikaa, kunnon pussailua ja naimista tänne! Miehet on niin yksinkertaisia!!
ap
ottaisin sut sinne poron taljalle siihen takka tulen ääreen ja sitoisin sun kädet kiinni.harlekiinin kirjan sitoisin sun huulies väliin niin ettei kuuluisi mitään ääntä.kädet ja jalat yhteen niin että pylly olisi ihanasti siinä pystyssä.alkaisin pienen tutkimusretken.muistan sinun sanoneen meitä miehiä yksinkertaisiksi... jos nyt ottaisin sinut kunnolla takaa päin ,tuskin huomenna istuisit...vai???
sitähän joka nainen kaipaa, harlekiinikirjaa huulten väliin ja tutkimusretkeä pyllyyn. KUULE JOTAIN IHAN MUUTA, aikuinen nainen kaipaa!
miespuolisen jalkavaimon (jalkamies kuulostaa älyttömältä). Miksei sellainen voi onnistua, kun lähdet rahoittamaan vaikka jonkun opiskelijan kämppää... Jos ei ole rahaa, pitää olla todella todella jotain tarjottavaa.