Hei! Mä olen kännissä.
Kommentit (18)
Onhan se mutta otetaans lisää niin elämäkin tuntuu kivammalta!
Kippis!
Ja pössyttelijälle vaikka Have a happy high!
lopeta juominen, siitä ei ole hyötyä!!!!!!
POikeinkirjotus, ei vain meinaa enää toimia.
Voi oikein kuvitella, mikä setti, oisko punkkua, siideriä ja pari terävää? Vai kaljaa, valkkaria ja viskiä?
Missäs dokasit? Ja joko lopetit?
Tai tunnin sisään ainakin. Valkkaria ja kaljaa ja jotain muutakin siinä oli.
Harmi kun paluumatka on yleensä Krapulan kautta
Mä ostin pikkupullon viskiä elokuussa 2009. Semmoisen oisko 2dl vetävän. Siitä on noin 1/3 juotu nyt. Mulla on alkoholiongelma siis siinä mielessä, etten muista juoda tai kaivata sitä ollenkaan.
Harmi kun paluumatka on yleensä Krapulan kautta
Olisin voinut kerrankin vettää oilein kunnolla. Ottaa niin päähän tää elämä.
Mä ostin pikkupullon viskiä elokuussa 2009. Semmoisen oisko 2dl vetävän. Siitä on noin 1/3 juotu nyt. Mulla on alkoholiongelma siis siinä mielessä, etten muista juoda tai kaivata sitä ollenkaan.
Mun ihastukseni kävi tänään vittuilemasa mun työpaikalla, ja jotenkin mulla meni nyt kuppi nurin. Ärsyttää.
Jääkaapissa piti olla valkoviiniä mutta toi ukko on näköjään lipittänyt sen. Vesilinjalla siis.
ootko sä se sama ap jolla oli tänään "haistakaa paska"-aloitus
Mutta pakko tunnustaa, että äsken ajattelin juuri noin.
Jääkaapissa piti olla valkoviiniä mutta toi ukko on näköjään lipittänyt sen. Vesilinjalla siis.
Mun ihastukseni kävi tänään vittuilemasa mun työpaikalla, ja jotenkin mulla meni nyt kuppi nurin. Ärsyttää.
Mulla on tässä muutamassa vuodessa päättynyt pitkä ihmissuhde, työpaikka vaihtunut viiteen kertaan, teinipojalla ollut isoja ongelmia, hajonnut sappirakko, murtunut jalka, ollut kaksi muuttoa ja mielialalääkityksen tarve ajoittain...eikä tee mieli sitä viskiä kuitenkaan. Hassua?
Mulla on tässä muutamassa vuodessa päättynyt pitkä ihmissuhde, työpaikka vaihtunut viiteen kertaan, teinipojalla ollut isoja ongelmia, hajonnut sappirakko, murtunut jalka, ollut kaksi muuttoa ja mielialalääkityksen tarve ajoittain...eikä tee mieli sitä viskiä kuitenkaan. Hassua?
Mulle tämä nyt vaan oli viimeinen pisara. On ottanut päähän viime aikoina kohtalaisesti jo muutenkin ja tänään sitten masennuin lopullisesti. Täältä noustaan, vaikka äsken tipuin sängystä lattialle. :D
Kannattaisiko vaihtaa päihdettä? alkoholihan haiseekin aivan kamalalle. Paljonko oot juonut?