Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Mä olen kännissä.

Vierailija
11.02.2012 |

Elämä on sitten paskaa välillä Vai mitä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko vaihtaa päihdettä? alkoholihan haiseekin aivan kamalalle. Paljonko oot juonut?

Vierailija
2/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mutta otetaans lisää niin elämäkin tuntuu kivammalta!

Kippis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pössyttelijälle vaikka Have a happy high!

Vierailija
4/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla pilvessä.

Vierailija
5/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta juominen, siitä ei ole hyötyä!!!!!!

POikeinkirjotus, ei vain meinaa enää toimia.

Vierailija
6/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin äsken suklaata.

Vierailija
7/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta paskaahan tämä on.

Vierailija
8/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oikein kuvitella, mikä setti, oisko punkkua, siideriä ja pari terävää? Vai kaljaa, valkkaria ja viskiä?

Missäs dokasit? Ja joko lopetit?

Vierailija
9/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tunnin sisään ainakin. Valkkaria ja kaljaa ja jotain muutakin siinä oli.

Vierailija
10/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun paluumatka on yleensä Krapulan kautta

Vierailija
11/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin pikkupullon viskiä elokuussa 2009. Semmoisen oisko 2dl vetävän. Siitä on noin 1/3 juotu nyt. Mulla on alkoholiongelma siis siinä mielessä, etten muista juoda tai kaivata sitä ollenkaan.

Vierailija
12/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun paluumatka on yleensä Krapulan kautta

Olisin voinut kerrankin vettää oilein kunnolla. Ottaa niin päähän tää elämä.

Vierailija
13/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin pikkupullon viskiä elokuussa 2009. Semmoisen oisko 2dl vetävän. Siitä on noin 1/3 juotu nyt. Mulla on alkoholiongelma siis siinä mielessä, etten muista juoda tai kaivata sitä ollenkaan.

Mun ihastukseni kävi tänään vittuilemasa mun työpaikalla, ja jotenkin mulla meni nyt kuppi nurin. Ärsyttää.

Vierailija
14/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa piti olla valkoviiniä mutta toi ukko on näköjään lipittänyt sen. Vesilinjalla siis.

Vierailija
15/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko sä se sama ap jolla oli tänään "haistakaa paska"-aloitus

Mutta pakko tunnustaa, että äsken ajattelin juuri noin.

Vierailija
16/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa piti olla valkoviiniä mutta toi ukko on näköjään lipittänyt sen. Vesilinjalla siis.

Vierailija
17/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastukseni kävi tänään vittuilemasa mun työpaikalla, ja jotenkin mulla meni nyt kuppi nurin. Ärsyttää.

Mulla on tässä muutamassa vuodessa päättynyt pitkä ihmissuhde, työpaikka vaihtunut viiteen kertaan, teinipojalla ollut isoja ongelmia, hajonnut sappirakko, murtunut jalka, ollut kaksi muuttoa ja mielialalääkityksen tarve ajoittain...eikä tee mieli sitä viskiä kuitenkaan. Hassua?

Vierailija
18/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tässä muutamassa vuodessa päättynyt pitkä ihmissuhde, työpaikka vaihtunut viiteen kertaan, teinipojalla ollut isoja ongelmia, hajonnut sappirakko, murtunut jalka, ollut kaksi muuttoa ja mielialalääkityksen tarve ajoittain...eikä tee mieli sitä viskiä kuitenkaan. Hassua?

Mulle tämä nyt vaan oli viimeinen pisara. On ottanut päähän viime aikoina kohtalaisesti jo muutenkin ja tänään sitten masennuin lopullisesti. Täältä noustaan, vaikka äsken tipuin sängystä lattialle. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän