Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeuttini sanoi viime käynnillä, että "kohta on tullut aika potkaista

Vierailija
11.02.2012 |

sinut pellolle täältä terapiasta". Olen ihan hämmentynyt tuosta repliikistä. Ymmärrän kyllä että joskus lyhytterapia kunnallisella puolella loppuu, mutta paha mieli tuli tuosta. Miesterapeutti kyseessä. Oliko mielestäsi tahdikasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritti varmaan olla hauska, mutta ei oikein onnistunut. Näin mulle tulee heti ekana mieleen, vaikka onhan se vaikee ilmeitä ja äänenpainoja kuulematta tietää mitä toinen tarkottaa.

Vierailija
2/8 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt yleensäkin ovat p:stä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit sinäkin suhtautua siihen hiukan kevyemmin.

Et taida olla kovin huumorintajuinen tai sitten et vielä voi hyvin.

Vierailija
4/8 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta repliikki ei sopinut hänen suuhunsa ja tuossa yhteydessä se tuntui erityisen pahalta. Olenko liian herkkä? Edelleen terapian tarpeessa? Mä kiirehdin heti sanomaan, että voimme minun puolestani lopettaa vaikka heti, koska voin jo niin paljon paremmin. En osannut muutakaan. Toisaalta tuntuu, etten edes päässyt alkuun käynneillä.

ap

Vierailija
5/8 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kävin terapiassa kolme vuotta. Kauanko nuo lyhytterapiat kestää?

Vierailija
6/8 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se sama joka oli sanonut mun tutulle että "hän ei tuollaista kuuntele" kun toinen yritti kertoa järkyttävistä, ahdistavista lapsuudenkokemuksistaan.

Vierailija
7/8 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tyttären ystävältä terapeutti oli kysynyt "miltä tuntuu synnyttää vahinkolapsi"- joo, hänellä on ongelmia mutta miten tämä kysymys auttaa raskaanaolevaa?

Vierailija
8/8 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun terapeutti aloitti nyt sitä lopettamisprosessia ja yritti olla hauska. Epäonnistui ilmeisesti siinä. Jos terapia on muuten ollut hedelmällinen, eiköhän lopetusprosessikin onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan