Rasittavan salaperäisten FB-päivitysten tekijöille:
Mistä ei voi puhua, siitä on vaiettava. Minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi, ja mistä ei voi puhua, siitä on vaiettava.
t. Ludvig
Kommentit (20)
Sitten kun kysyy että no mikä on ei siihen vastata...Muutama kaveri kuitenkin "tykkää" päivityksestä ja joku laittaa sydämmenkin johon tää päivittäjä kyllä vastaa tykkäämisellä. Mutta ei siis viitsi kommentoida muuten mitenkään.
Nää on niitä niin naurettavia että hoh hoijaa.
kiva kiusata uteliaita. Näkyy toimivan.
nää päivittäjät. Ja ei sellaisia enää viitsi mitenkään kommentoida. Kertoo vaan ihmisen omasta tyhmyydestä, ei muusta. Jos siis jotain kicksejä joku niistä saa, niin siitä vaan sitten.
t,3
Mä oon ajatellut että on kyse vain huomionhausta. Tää päivittäjä siis toivois että ihmiset kyselis että "mikä nyt?" "kerro?" jne.
Ja kyllä tuo vähän kertoo ihmisestä että "kiva kiusata uteliaita". Jotkut vain siis haluaa kiusata sen sijaan että jakaisivat asioita kaveriensa kesken. Ok, jatkakaa vain.
Näytetään kuka kelpaa joukkoon ja kuka ei.
Muut saa pyöriä uteliaisuudessaan.
Mutta tietenkin voi olla joillekin yksilöille niiden asetusten laittaminen vähän liian vaikeaa.
Asiat jaetaankin kavereiden kesken. Muut saa pyöriä uteliaisuudessaan.
Ei kannata kiinnittää huomiota lapsellisuuksiin.
Muut saa pyöriä uteliaisuudessaan.
Mutta jos et siis ole kaverini, et varmaan myöskään loukkaannu jos poistan sinut kavereistani? En oikein pidä yksipuolisista kaverisuhteista.
en pidä sinusta. Jos pitäisin kuuluisit niihin jotka tietää missä mennään.
Mulla on jännä päivä maanantaina.
Mulla on jännä päivä maanantaina.
Olettepa yksinkertaisia. JOs sanot työkaverille, että tänään tapahtuu jotain jännää, eikö työkaverin kohteliaaseen käytöstapaan kuulu kysyä, mitä jännää? Ja mikä on kohtelias tapa vastata? En mä sulle kerro, niinkö?
Mulla on pari tälläistä junttikaveria, pidän heitä huomionhakuisina minäminä-kakaroina.
Itse vaan kommentoin että taas päivän Vague bookkaus
Vague blogging= huomion hakuista salaperäystä blogikirjoittelua
Vague bookking= Huomionhaluisi facebook päivityksiä joila halutaan mahdollisimman paljon kommentteja.
en pidä sinusta. Jos pitäisin kuuluisit niihin jotka tietää missä mennään.
muutoin huvittaa. :) Minua ei häiritse asia josta en tiedä. Ennen asioista huudeltiin pelkästään kylillä, nykyään myös Facebookissa.
Tai sitten rajaa vastaanottajia niin, että vain asianomaiset ovat vastaanottajina