Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon läski enkä kehtaa mennä lääkäriin, kun kaikki vaivani kumminkin johtuu siitä että olen läski.

Vierailija
10.02.2012 |

En kehtaa varata lähteä päivystykseen vaikka ehkä aihetta olisi.

Hukutan suruni suklaalevyyn...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla hengenvaarallinen ja koska verensokerini ovat läskin takia kohollaan bakteeritulehdus paranee hitaammin.

Itseaiheutettu on, pitäiskö jättää antibioottikuuri kesken kun se ei näköjään auta ja kuolla pois?

Vierailija
2/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina terveyskeskukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääseekö läskissäni oleva bakteeri verenkiertoon. Mutta ootellaan, en enää tänään mihinkään oliskaan menny.

Vierailija
4/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy paljon verorahoja kun jätän menemättä ja kuolen pois.

Vierailija
5/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuule, sä olet ainutlaatuinen ja arvokas...kuten jokainen meistä. Kaiken hoidon ja välittämisen arvoinen. Sinä et ole sama kuin kilot... mene ihmeessä lääkäriin tuon tulehduksesi kanssa.

paranemisia ja tsemppiä sulle.

Vierailija
6/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri osa niistä päivystyksen asiakkaista on siellä sen vuoksi tänä iltana, että ovat juoneet itsensä tuhannen känniin ja sitten sekoilleet. Silti heidätkin hoidetaan asiallisesti. Että ei niitä siellä kiinnosta paljonko sä painat.

Vierailija
7/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taksin viemään mut päivystykseen tai jos kävelen, olen enemmän siinä kunnossa että tartten kiireellistä apua.

Vierailija
8/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun pakko ole mennä jos et halua. Mieti sitten kun vaivat ovat äityneet pahemmiksi, kivuliaammiksi ja kalliimmiksi hoitaa, että olisiko kannattanut mennä aiemmin. Mieti onko sitten hölmö olo.

Vierailija
9/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

krapulaansa. Enköhän vielä yön sinnittele hengissä.

Vierailija
10/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet vaivat on tavalla tai toisella itseaiheutettuja. Myös laihat aiheuttavat laihuudellaan sairauksia. Ja liikunnallisesti passiiviset, alkoholistit, masentuneet, stressaantuneet, urheilijat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä