Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluat olla hoikka?

Vierailija
10.02.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole raskas olo

Vierailija
2/11 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se näyttää ja tuntuu hyvältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ollut paljoa ylipainoa (normaalipainon ylärajaan oli alle 5kg), mutta kun laihduin 11 kg, niin närästys loppui kuin seinään. Muutenkin olen energisempi nyt kuin reilu 10 kg painavampana.

Vierailija
4/11 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukava kävellä, juosta, jumpata, siivota, kun ei mikään vartalon kohta ole tiellä ja pystyy helposti liikkumaan. Vaatteet näyttää hyviltä päällä. Mahtuu ahtaisiin paikkoihin ja istumaan lentokoneessakin suht mukavasti. Mies jaksaa nostella ilmaan.

Vierailija
5/11 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku haluaa olla lihava?

Vierailija
6/11 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen lyhyt, on vaikea saada istuvia kivoja vaatteita jos ylipainoa.

Minulla on myös leveä lantio. Jos lihon paino ei tule minulle tasaisesti ja kauniisti kuten joillekin vaan näytän tynnyriltä.

Vierailija
7/11 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanaa olla hoikka, treenattu ja hyväkuntoinen. Olo on kevyt ja pirteä.

Vierailija
8/11 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku haluaa olla lihava?

mutta kyllä moni voi haluta olla vähän pyöreä. Minä ainakin. Painoni on vaihdellut aikuisiässä välillä 48-70 kg, ja kyllä minä voin parhaiten siinä 60-70 kilon paikkailla. Laihempana palelen jatkuvasti, sairastelen helposti, iho on kuiva. Kun on vähän lihaa luitten päällä on energisempi olo ja tauditkin pysyy pois. Omaan silmääni olen myös paremman näköinen pyöreänä, vaikka tiedän toki että nykymuoti ihannoi hoikkia ja sen takia monen silmään olen yök mikä läski. Mutta koska en yritä ketään hurmata ulkonäölläni niin mitäs siitä.

Vierailija
9/11 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoin kymmenisen kiloa, kun loukkaannuin juostessa ja makasin monta kuukautta enkä muuttanut ruokatottumuksiani kuin ehkä huonompaan suuntaan. nyt pystyn taas liikkumaan kunnolla ja haluan takaisin vanhaan painooni, ettei tarvitse ostaa uusia vaatteita.

Vierailija
10/11 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo on tosiaan kevyempi ja vaatteita löytyy helpommin myös sopusuhtaiselle kuin joutua kilojensa vuoksi pukeutumaan "lainapeitteeseen";(

Vierailija
11/11 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mulla on lyhyt selkä, eli vaatteita on aika mahdoton lyhentää. On paljon kivempaa käydä vaatekaupassa, kun mahtuu siihen 34-36 kokoon (johon pituudenkin puolesta kuuluisi).

Toinen syy on lonkkien nivelrikko. Mulla on ihan terveydellinenkin syy edes yrittää koittaa pitää itseni normaalipainoisena.

Ja toki, tunnen oloni paljon paremmaksi petipuuhissa, kun olen kiinteämmässä kunnossa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan