Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko boducombattiin mennä rapakunnolla? Olin alkuviikosta

Vierailija
10.02.2012 |

giryassa, joka kesti 30 min ja olin aivan sippi lopussa. Kannattaako mennä kokeilemaan bodycombattia vai onko ihan turhaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä raskaampaa ei kyllä paljon ole. Tietty kuulasta riippuen mutta hyväkuntoinenkin saa hikoilla esim. 8 kg kuulalla ihan tosissaan. Body combatista ei ole itsellä kokemusta.

Vierailija
2/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siellä on sykkeet katossa melkein koko tunnin. Totta kai itse voi säädellä tehoja mutta kyllä se rankka tunti on.

Oma kuntoni on ihan ok luokkaa mutta kyllä melko sippi olen aina combatin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Les Millsin combat niin tuo tämän hetkinen ohjelma (numero 50) on aika hurja, tosi kovasykkeinen ja nopeatempoinen. Itse olen kovassa kunnossa ja kyllä nämä combatit vetää aika piippuun minutkin.

Vierailija
4/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siellä on sykkeet katossa melkein koko tunnin. Totta kai itse voi säädellä tehoja mutta kyllä se rankka tunti on.

Oma kuntoni on ihan ok luokkaa mutta kyllä melko sippi olen aina combatin jälkeen.

Vierailija
5/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

combat kuitenkin kevyempi kuin steppi tai atack.

Vierailija
6/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin combat. Mutta se on makuasia sanoi kissä kun muniaan nuoli.

Itse pidän combatia varsin rankkana. Itse en kyllä sinne kovin rapakuntoisena menisi.

Vierailija
7/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä rankin on ehdottomasti Body Combat, tuo Atack on enemmän intervallityyppinen kun taas Combatissa mennään aikalailla sata lasissa koko ajan. Les Millsin sivuilla on nuo eri lajien kalorin kulutusmäärät (keskimääräiset) ja sielläkin Combat on merkattu eniten kuluttavaksi. Ja Combat on aika tekninen laji, eli kestää hieman ennenkuin siihen pääsee sisiään.

Vierailija
8/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä rankin on ehdottomasti Body Combat, tuo Atack on enemmän intervallityyppinen kun taas Combatissa mennään aikalailla sata lasissa koko ajan. Les Millsin sivuilla on nuo eri lajien kalorin kulutusmäärät (keskimääräiset) ja sielläkin Combat on merkattu eniten kuluttavaksi. Ja Combat on aika tekninen laji, eli kestää hieman ennenkuin siihen pääsee sisiään.

Sen lisäksi combatissa voi myös löysäillä. Jos vetelee lyönnit vain sinne päin laiskasti ja vähän pomppelehtii, niin eihän se nyt niin kamalan rankalta tunnu. Mutta jos tekee edes puoliksi tosissaan, saati ihan kunnolla, niin kyllä tunnin jälkeen tietää tehneensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi