Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko anteeksi äidillesi sitä, jos hän

Vierailija
08.02.2012 |

olisi silloin kun olit teini-iässä lyönyt sinua nyrkillä naamaan? Tuli vain tuosta toisesta ketjusta mieleen, että mulle kävi näin..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi, jos aikuisiällä pystyisitte asiasta keskustelemaan ja hän pyytäisi aidosti anteeksi ja katuisi tekoaan. Elämässä täytyy olla mahdollisuus anteeksiantoon, jos aidosti katuu tekoaan. Eriasia jos kieltää teon, keksii tekosyitä tai syyttää sinua jostain. Keskustele asiasta!

Vierailija
2/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut anteeksi, mutta siitä ei ole koskaan puhuttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ikinä puhuttu asiasta tämän jälkeen. Asia siis unohdettu. Nyt vaan kun on oma tytär, niin on vaikea kuvitella että löisin häntä nyrkillä.

ap

Vierailija
4/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20-vuotias ja perseillyt ja valehdellut aika armottomasti. En mielelläni edes mieti niitä aikoja. Väkivaltahan on ehdottoman väärin, mutta toisaalta olin sen kyllä ansainnutkin.

Vierailija
5/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän olisi niin tehnyt. Edellytyksenä olisi ollut se, että olisi ottanut vastuun tapahtuneesta ja pyytänyt anteeksi. Jos olisi syytellyt minua tms. niin sitten olisi toinen juttu.

Oman äitini kanssa välit ovat menneet toisesta syystä. Emme tule ikinä olemaan enää tekemisissä mikäli se on minusta mitenkään kiinni. Siitä asiasta ja siihen johtaneista syistä en ole kuitenkaan katkera. Hän teki valintansa ja se on minulle ok. En voi asiaa arvostella, vaikka itse en samanlaisia valintoja tekisikään.

Olen myös itse äiti ja olen tehnyt virheitä, vakaviakin. Olen jutellut tapahtuneista avoimesti lasteni kanssa, myöntänyt kaiken mitä olen tehnyt ja pyytänyt anteeksi. Jos heille tulee tarvetta puhua asiasta, olen siihen toki valmis. Tehtyä en saa tekemättömäksi vaikka niin haluaisinkin. Voin vain yrittää tehdä parhaani nyt ja auttaa, jos vain jollain tavalla pystyn.