Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä saan tuon kakaran tekemään läksynsä? Menee hermot!!

Vierailija
08.02.2012 |

Jos en joka sekunti istu vieressä ja vahdi jokaikistä kirjainta, niin jätkä luistaa hommasta ja on vain tekevinään läksyjä. Kun huutelen toisesta huoneestä, että oletko edennyt läksyissäsi, niin joota tulee vastaukseksi. Sitten kun puolen tunnin päästä menee katsomaan, se sama keskeneräinen lause on yhä vihossa. Ja ikää on ihan riittävästi. Tervetuloa hiihtoloma ja hermolepo!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamat rangaistukset. Lähetä opelle vaikka tekstari ettet tarkista lapsen läksyjä, että hän osaa olla tarkkana.

Vierailija
2/4 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on parhaat kasvatusmenetelmät...

mä sain tytön esim lukemaan kokeisiin sillä että lupasin shoppailuretken jos tu´lee hyviä numeroita kokeista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietsikka kii, kavereita ym ei mitään kivaa enneku läksyt on tehty.tai Ota poika viereesi keittiön pöydän ääreen.

Vierailija
4/4 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just istuin 9-v kanssa vieressä katsomassa, että tuli tehtyä. Tämä jättää vielä kirjoja kouluun, että en edes tiedä mitä tuli...

Asiasta on keskusteltu open kanssa. Nyt on koeaika, josko huolehtis itse. Seuraavaksi kirjottaa läksynsä erilliseen vihkoon (ope tarkistaa) ja minä katson vihosta ja lähetän takas kouluun hakeen puuttuvat kirjat!

Ekaluokkalainen just huutaa, että en tee ja heitän ne v**n kirjat ja läksyt roskiin! Tullu vissiin äidinkielen läksyjä...