Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zumbaa raskauden alkuvaiheessa?

Vierailija
08.02.2012 |

Miksi katsotaan, että zumba olisi jotenkin haitallista raskaana olevalle? Luin jotain ketjua, jossa moni meinasi, että zumba pitää lopettaa heti kun tulee raskaaksi.

Mitä mieltä te olette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa tulee välttää mm. repiviä liikkeitä, joita ainakin itse zumbatessani tulin tehneeksi. Koen että se on liian nopeatempoinen laji raskanaa olevalle :)

Vierailija
2/4 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen kuvitellut, että se on sellaista voimakasliikkeistä tanssimista?! Miksi se pitäisi lopettaa? Olisin hyvin kiinnostunut kuulemaan perusteluita.

t. neuvolaterveydenhoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aerobicissäkin (vai miten ihmeessä se kirjotetaan :D) pidä jättää jossain vaiheessa ne hypyt pois? Myös zumbassa hypitään, joten itse en menisi siksikään että tuntuisi tyhmälle tanssia "puolitehoilla". Eli jättää liikkeitä tekemättä. Mutta jos se ei häiritse, niin asia hyvä :)

T: 2

Vierailija
4/4 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on zumbaohjaaja ja nyt viimeisillään raskaana. Kyllä hän veti zumbaa normaalisti aina n. rv 25 asti jolloin mahan isous alkoi häiritä liikkumista. Onhan se sikiö hyvin turvassa siellä mahassa, eikä hypyt haittaa mitään jos on perusterve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme