Suosittele pikkuautoa perheen kakkosautoksi! Käytettynä
Kommentit (15)
käytetty pikkuauto. Helpottaa esim heikossa taloustilanteessa.
voin mä suositella muutakin.
Joo kyllä kannattaa ostaa perheen kakkosautoksi käytetty pikkuauto. Helpottaa esim heikossa taloustilanteessa.
voin mä suositella muutakin.
:-------D
Suosittelen minäkin ostamaan perheen kakkosautoksi käytetyn pikkuauton. Ehdottomasti.
Paljonko teillä on rahaa käytettävissä ja millaiseen ajoon autoa on tarkoitus käyttää?
Renauld Twingo, tulee halvemmaksi.
Meinaan on suuri ero puhutaanko esittelyautosta (pari tuhatta km) vai yli 5 vuotta vanhasta, jossa on 100 tkm mittarissa ...
Tuon mallivuoden tai uudempi Rellu. Jos siis huollettu. Täydet 5 NCAP-tähteä. Maksaa 5-7k, ajettuna yleensä 100-130tkm. Erinomaisen mukava ja turvallinen, sekä halpa kuin nakkipaketti. Löytyy ISOFIX-kiinnittimet takana, sekä liuta turvatyynyjä.
Huonona puolena tietysti se että se on ranskalainen, ja vaatii vähän sitä huolenpitoa ja remppaakin. :) Syö about 5-9l/100km, riippuen kuinka raska kaasujalka. Maantiejossa pääsee tuohon lähes viiteen, kaupungissa ja talvella voi mennä kymppi.
että rankalaisissa kannattaa suosia vain konjakkeja.
Autoista vähääkään ymmärtävät että rankalaisissa kannattaa suosia vain konjakkeja.
Heh, näinhän se yleensä on. Tuo rellu ainakin on halpa ja turvallinen. Käyttävät Turkissakin takseina niitä, kun siellä suuri osa valmistetaan.
Huoltoihin on nyt neljässä vuodessa mennyt pari tonnia, ehkä kolme. Ei mielestäni paljoa, vaan ihan kohtuullista.
Mutta, stereotypiat on hauskoja ja silleen. Meillä jo toinen rellu, ja mukavia ajaa. Ainahan sitä voisi persoonattoman volkkarin hankkia. Toyotallakin halvat huollot kun osia paljon markkinoilla.
Mitään vikaa siinä ei ole ollut ja nyt täyttää 8v.
on söpön näköinen ja hyvin palveli minua ilman vikoja sen 7 vuotta kun minulla tuollainen oli. Sitten vaihdoin vähän isompaan kokoluokkaan, Citroeneissa pysyin kuitenkin edelleen.
kopperolta näyttääkin (jalkatilakin takana vähintään sama kuin meidän Audi A6:ssa!), mutta rattaissa voisi olla aika tunkeminen takaluukkuun(en ole kokeillut kun lapset jo niin isoja), eli vain kuutisen kauppakasssia ja wc-paperinyssäkkä mahtuu hyvin :)
nyt 6v eikä kertaakaan ole tarttenu mitään korjata, huollettu toki ollaan!
mutta vakavasti ottaen siis a-sarjan mersut ovat näppäriä ja hienon näköisiä.
onkohan mensuautoilla pms-oireita?
että rankalaisissa kannattaa suosia vain konjakkeja.
Itse voin suositalle Toyota Yarista.
10 vuotta vanhassa Jarpassa vähemmän vikoja kuin uudessa 35 000 euroa maksaneessa Fordissa S:
Huyndai Getz. On ollut ihan mielettömän luotettava. On jo kolmena pakkastalvena lähtenyt tuosta vaan käyntiin (ei ole lohkolämmitintä asennettu) jopa viikkojen käyttämättömyyden jälkeen. Ei ole ollut vian vikaa. Pieni se tietysti on, mutta kakkosautona ihan kelpo.