Oonko ihan kalkkis kun käytän kännykkää vain puheluihin ja tekstareihin
ja kellona.
Mun 10 v vanha kapulaa palvelee edelleen oikein hyvin enkä kaipaa uutta.
Kommentit (5)
kuitenkin surffata netissä ja kirjoittaa keskustelupalstalle. Et voi ihan kalkkis olla.
Vaikkea kuitenkaan vetää johtopäätöksiä pelkän puhelimen perusteella. Onx edes värikuoret ja joku ihku soittari ;)
Ihan normaalilta ja käytännölliseltä kuulostaa. Minulla on neljä vuotta vanha puhelin, jota vissiin pystyy käyttämään netissä jotenkin, ainakin sivujen selailuun ja vastaavaan. En ole kertaakaan kokeillut enkä viitsinyt ottaa asiasta selvää sen tarkemmin. Sähköpostit sentään joskus luen WLANin kautta, mutta silloinkin vain siksi, ettei tietokone satu olemaan päällä.
Jokainen käyttää ja tekee asioita omien tarpeidensa mukaan. Jos on vanha puhelin, on siihen tyytyväinen, eikä kaipaa kaikenmaailma facebookeja/mesejä/sposteja, niin mitä sitä muut arvostelemaan.
Itse en tee jotain juttuja koska ei ole tarvetta. En silti lokeroi itseäni tietynlaiseksi sen takia.
ja käytän sitä kans tekstareihin, puheluihin. Joskus laitan herätyksen päälle ja käytän siinä olevaa laskinta. Tyytyväinen olen siihen, eikä minulla ole tarvetta muuhun ainakaan nyt..
ole kalkkis. Sinulla on vain vanha puhelin :)
Isäni esim. on monessa suhteessa kalkkis, vaikka se näppäilee iPhonea. En sanoisi, että nuorekkuus olisi kännykästä kiinni. Monelle se on ihan rahakysymyskin.