Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normipainoinen timmiksi? Miten!

Vierailija
08.02.2012 |

Eli kysymys kuluikin että miten normaalipainolinen muutamalla vatsamakkaralla ja selluliittitakapuolella saa ittensä kesäkuntoon eli kiinteäksi ja sellarit vekka? Olen käynyt nyt kuukauden salilla 4 kertaa viikossa. Alkulämmittely 10min sitten vuoropäivinä käsitreeni ja jalka+keskivartaloreeni. Ja lopuksi 10 min taas aerobisella laitteella. Sen jälkeen aina 30min infrapunasaunaa. Mutta muuten en juuri liiku tai urheile. Syön ihan normaalisti ja terveellisesti 1 herkkupäivä viikossa.

Ainakaan vielä ei näy mitään tuloksia :D tosin kuukausi onkin melko lyhyt aika, tuleeko mielestänne lisätä vielä 5 päivä esim tunnin airobiseen? Jumppaa tai sitten laitteella? Kun mielestäni minun ei tarvii laihtua, ainoastaan kiinteytyä.

Osaako joku sanoa jos noudatan tätä ohjelmaani kesään asti niin onko odotettavissa tuloksia? Ja nostan ihan kunnon pain oilla niin että lihaksetkin kipeytyvät aina.

Muilla kokemuksia kauanko kiinteytyminen on kestänyt? Vai tarviinko lisää vielä jotakin ohjelmaa??

Nyt on kova tsemppi päällä ja toivotan kaikille onnea jotka samaa tavoittelee! :) Hyvää kevättä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy salilla ollenkaan. Harrastan liikuntaa noin 4 krt/vko (joskus jopa 5krt jos ehtii). Käyn erilaisissa jumpissa; kahvakuulaa, zumbaa, pumpia, bodya, pilatesta yms. Vaihtelevasti käyn, koska mulla on vuorotyö. Käyn joskus sauvakävelyllä, mutta se on jäänyt vähiin...

Kuukausi on todella lyhyt aika saada tuloksia! Olen käynyt nyt säännöllisesti jumpassa 2 vuotta ja kroppa on timmissä kunnossa (norm. painoinen olen), siis sellainen mitä toivoinkin. Olen vähentänyt hiilareita, en karppaa. Tyyliin syön lihaa/salaattia tai vaihtoehtoisesti keittoa/leipää..pastan- ja perunan olen jättänyt minimiin ja voin paljon paremmin. Täysjyvätuotteita käytän myös. Tykkään makeasta, karkkipäivä on kerran viikossa, ja saatan keksiä syödä muutaman kerran viikossa kahvin kera. Sipsesitä ja suklaista en oo koskaan välittänytkään;)

Kroppa on melkein samanlainen kuin Satu Tuomistolla ja ikää on 36v ja kolme lasta. Pitkäjänteisyyttä ja ruokavalio kuntoon! Kyllä se siitä, tsemppiä:)

Vierailija
2/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilyä salin lisäksi?

T. edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vkoa on käyty ja ainakin mulla tuloksia näkyy, vyötäröstä kavennut 2-3cm, takapuoli tiukentunut huomattavasti ja reidet samoin. Enkä tee edes kovin rajua treeniä - joka toinen päivä käyn n tunnin:

- 15 min soutua täysillä vastuksilla

- 50x reisille - en tiedä laitteen nimeä mutta vaikuttaa sekä lähentäjiin että perskannikoihin (sellaista haarat auki-kiinni liikettä:D)

- 30 vatsalihasliikettä

- 30 selkäpenkissä (53kg vastus, työnnän levyä selällä taaksepäin, palautus vaikuttaa myös vatsaan)

- 2x30 kiertäjille 29kg vastuksilla

- venyttelen nurinperin sellaisessa laitteessa joka vaikuttaa käsivarsiin, eli lasken laitteen lähes yläasentoon ja pidän siinä vastaan

- jalkapenkissä 30x 29kg molemmille pakaralihaksille kyytiä (siis sellainen millä työnnetään jalalla seisten taaksepäin niin pitkälle kun voi)

- lisäksi juoksua 10 min

Jos aikaa jää aloitan laitteet alusta. Paino ei ole pudonnut mutta kiinteytynyt olen

Vierailija
4/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tarkemmin, kiinteytyminen on yhdistelmä laihtumista ja lihasten kasvua.

Eli tuloksia on varmasti odotettavissa, kunhan syöt alle kulutuksesi. Seuraa vaakaa.

Vierailija
5/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aamu, tulet huomaaamaan piankin eroa entiseen.

Treenin jälkeen voisit polkea sitä fillaria reippaasti pidempään kuin vain 10 min.

Vierailija
6/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken pohja on ruokavalio ja siihen päälle salitreeniä. Sillä lähtee läskit.

Tämä on tieto.

Vierailija
7/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n tapauksessa aerobista treeniä ohjelmaan jotta saat rasvan palamaan ja ne lihakset näkyviin. Itsellä pääpaino treenissä on aerobisessa liikunnassa (4-5h viikossa), salilla käyn tekemässä isoilla painoilla lyhyitä sarjoja 2-3 kertaa viikossa ja kroppa on todella timmi ja treenattu.

Vierailija
8/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli voisin alkaa kävelemään töihin kun säät sallii. on matkaa 3,5 kilometriä ja ajallisesti siihen menee semmoinen 40 minuuttia per suunta. Eiköhän tää tästä. Toivotaan, että kesäkuussa jo voi peiliin katsella :D Turvotus ainakin on lähtenyt sillä sormukset pyörii jo käsissä ja ennen oli tiukahkot. ystävälläni näkyykin tulioksia paremmin vaikkei enempää urheile, mutta hänellä rasvaa ei ole lainkaan ja niin ollen se lihas nopeammin näkyy kuin minulla jolla kuitenkin vähän on jotakin tossa lihasten päällä :D Muttei kyllä paljon. 170 cm ja painan 65kg.

Vierailija
9/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänä ylävartalon ja kahtena jalat ja joka kerta vatsat ja selät. ja kävelen juoksumatolla 50min päälle tai ulkona suunnilleen saman verran. puntit teen isoilla painoilla, mutta kiinteytymistä ei kannata odotella kovin äkkiä, mä olen käynyt salilla toukokuussa vuoden. paino alkaa nousta, lihas painaa enemmän kuin läski...

Vierailija
11/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippaakaan mutta uskon että löysät on muuttumassa lihaksiksi mitkä painaa suhteessa enemmän. Syön 1200-1500 kaloria/pvä

4

Vierailija
12/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mielestäni minun ei tarvii laihtua, ainoastaan kiinteytyä.

Mutta se kiinteytyminen on nimenomaan sitä, että rasva poistuu sen lihaksen päältä. Piste.

Vierailija
13/14 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan kahvakuulalla itseni timmiksi

Vierailija
14/14 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kävelyvauhti pitää olla nopeampi, ainakin puolet että ihan hengästyt....40 min on löntystelyä...