Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän sairastua että saisin levätä.

Vierailija
07.02.2012 |

Vaikka ei minulla oikeasti edes ole niin paljoa tekemistä. Yliopiston kursseja vaan. Muutama essee ja tentti. Tuntuu vaan että veto on aivan lopussa. Koko päivä tuntui taas taistelulta. Itken aina kun pääsen kotiin, jos mieheni ei ole kotona. Kaipaan miestäni mutta hänellä on muuta, töitä, mikä on tietysti tärkeämpää. On toisella paikkakunnalla, meni sinne, kun minä saavuin sieltä kotiin. Tuntuu, että hän kaipaa omaa aikaa, on ehkä kyllästynyt minuun. Tulin äsken parvekkeelta. Olin siellä noin puoli tuntia ohuissa hepenissä. Toivoisin sairastuvani, että saisin luvan kanssa maata sängyn pohjalla. Oikeastaan tahtoisin vain syliin. Ja miehelle, ystävilleni ja vanhemmilleni olen onnistunut pitämään yllä iloista ilmettä jutellut hauskoja juttuja. En minä halua heitä rasittaa tällaisella, enkä ketään muutakaan. Minullahan on kaikki hyvin ja silti tuntuu niin vaikealta. Ja syylliseltä, kun joillakin on kuitenkin ihan oikeita ongelmia ja minä vain ryven täällä itsesäälissä...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta kuin niitä yliopistojuttuja. Niitä kun liikaa murehtii ja päänsä täyttää niin on juuri tuossa tilassasi helposti.

Ja miehesi lisäksi pidä yhteyttä ystäviisi myös. Oikeesti jotain muuta elämää kuin yliopisto niin elämä on kivempaa. Jaksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi