Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis vähän oon hirvee, nauroin kaverille :D

Vierailija
07.02.2012 |

Kaveri oli saanut 30-vuotis syntymäpäivälahjaksi lahjakortin kauneusalan yritykseen. Sen huuliin oli laitettu jotain tököttiä täytteeksi.

Siis kun näin sen, niin aloin vaan nauraa. Ja sit kun koko ajan katoin sitä, niin mua meinas vaan alkaa naurattaan. Se suuttu mulle.

Oonko hirvee frendi? :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haastattelija sai potkut, haastatteli jotain äänivammaisia ihmisiä.

Vierailija
2/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tuon videon ajat sitten ja kauhistelin. Sitten luin, että se oli jostin hollantilaisesta sketsiohjelmasta. Ihan hirveää, jos tuo on tosi tilann, mutta kyllä tuo melko lavastetulta näyttää. Ja jos oli tosi talk show, niin saikin juontaja mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun sen musiikkivideo tulee ni mulle käy samalla lailla kun aplle.

Vierailija
4/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta mulla oli nuorena kaveri ihan samaa luokkaa kuin sinä. Nyttemmin en hänen kanssaan ole ollut missään yhteydessä.

Pyydä nyt ainakin anteeksi siltä, ja huolella.

(ihan tuli mieleen se youtube-video, jossa talk show host ei pysty lopettamaan nauramistaan vammaisille, vaikka kuinka yrittää.)

Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
5/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta mulla oli nuorena kaveri ihan samaa luokkaa kuin sinä. Nyttemmin en hänen kanssaan ole ollut missään yhteydessä.

Pyydä nyt ainakin anteeksi siltä, ja huolella.

(ihan tuli mieleen se youtube-video, jossa talk show host ei pysty lopettamaan nauramistaan vammaisille, vaikka kuinka yrittää.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän