Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaan kanssa ehkä joo, mutta en sitä nuoremman.

Vierailija
22/26 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa, että niiden päällä pitää maata mahallaan, että ne MOLEMMAT hengiltä saa.

Syyttäjä ja kuolinsyyntutkija tosin toteaa jutun vahingoksi, jotenkin vaan maalaisjärjellä ei mene mun jakeluun, että oli ainakaan vanhemman alle voineet jäädä. Se että olisi jääneet vuorollaan isän ja äidin alle..? tuntuu aika ihmeelliseltä sattumaksi. No, spekulaatiota tämäkin.

Varotoimenpiteet on viisautta silti. Itse nukuin perhepetissä, mutta sikeäuninen ja leveästi nukkuva mies sai häädön lattialle. Vauva nukkui sängyn keskellä mun pääni vieressä eikä mun kainalossa, ja nukuin pelkässä pyjamassa sukat jalassa, etten vahingossakaan vedä peittoa vauvan naamalle. Joten jos syynä on peiton alle tukehtuminen, sitten uskon että tämä on mahdollista.

Mahtaa siinä mies tietää paikkansa. Voi jessus sentään ja sitten ihmetellään kun miehet "ei osallistu" tai tunne oloaan tasavertaisiksi. Muutenkaan ymmärrä näitä äippäkultia, joiden lasten pitää olla tississä/kyljessä kiinni kuudennelle luokalle ettei vaan "ahistu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ikimaailmassa uskaltaisi nukkua vauvan kansa samassa sängyssä.... 1-vuotiaan kanssa ehkä joo, mutta en sitä nuoremman.

Pari ekaa yötä nukkuu huonosti, mutta siihen tottuu. Mä luotan asiantuntijatietoon perhepedistä. Itse en nukuta vauvaa oman peittoni alla (no joo, joskus kyllä nukahdan niin), vaan vauvalla on oma peitto.

Vierailija
24/26 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täytyy itse tunnistaa, jos on ns. hyvä nukkuja eikä herkkäuninen tai jos pyörii nukkuessaan paljon, ei pidä edes miettiä perhepetiä. Mutta silti olen lähes varma, että äiti on nauttinut ehkä jotain rentouttavaa että pääsee tällainen tapahtumaan.

Itselläni on kaikki 4 lasta nukkuneet perhepedissä, meillä se toimi ja tiesin, etten ikinä kierähtäisi vauvan päälle, pieni tuhinakin sai minut olemaan valppaana, olen todella herkkäuninen. Veljeni vaimo on taas niin syväuninen ettei herää edes vauvan huutoon viereisessä pinnasängyssä joten he eivät edes halua yrittää perhepetiä mikä on täysin ymmärettävää, kyllä äiti tietää miten toimia, eriasia on sitten ajattelemattomuus, päihteet + lapset ei ole koskaan hyvä tai hyväksyttävä yhdistelmä.

Vierailija
25/26 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että on oltu humalassa, mielisairas, psykoosissa tai huumeiden vaikutuksen alaisena.

Ai voi vai?

Miten sen voi helposti kuvitella?

Normaali ihminen ei vierähdä lapsensa päälle, mutta normaalikin ihminen saattaa sairastua masennukseen ja joutua psykoosiin tai lapset on vaan osottautuneet erilaisiksi mitä kuvitelmat oli ja tehdään jotain kamalaa ja lopullista.

Ei ole mikään uusi uutinen ettei tämän päivän nuoret vanhemmat tajua miten äkkiä lapsi vammautuu tai kuolee esim. ravisteluun, miksei sitten vaikka lapsen itkua joku koittaisi hiljentää tyynyllä?

Vierailija
26/26 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäillä äitiä. Mutta tokihan AV-mamma tietää asiat paremmin kuin asiaa tutkineet ihmiset.

Perhepedissä ei ole mitään järkeä, mutta tässä stoorissa kyllä varmaan sekopäinen mutsi päättänyt lastensa päivät tahalteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi