Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia MyTrendyPhone -firmasta?

Vierailija
07.02.2012 |

Uskaltaako sieltä tilata mitään?

Kommentit (310)

Vierailija
41/310 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN TÄSTÄ PULJUSTA !!!!!!!!! Tilasin MAALISKUUSSA 5 tuotetta joista 3 on vielä tulematta. Mitään viestejä ei puljusta ole kuulunut !!!!! Lasku 87e kyllä on tullut täysimääräisenä !!!!!  Maksan vain siitä minkä olen jo saanut. Vien asian kuluttajavirastoon. VAROKAA tätä huijarifirmaa !!!!!!!!!!!!!4585

Vierailija
42/310 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut itselleni ja firmalle tuolta tavaraa monta kertaa. Tavara on tullut aina tosi nopeasti. Kerran isommasta tilauksesta puuttui yksi kotelo, mutta lähettivät sen saman tien peräjälkeen kun reklamoin asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/310 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautus on vaikeaa, jätin palauttamatta, kun prosessi oli niin hankala. olen tilannut tuon kokemuksen jälkeen kaikki luurinetistä, toimii hyvin ja on todella nopea.

Vierailija
44/310 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa tilannut samsung ja lumia puhelimeen tuolta suojakotelot ja ovat tulleet ajallaan eikä ole ollut mitään ongelmia ainakaan itselläni.

Vierailija
45/310 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuta paikkaa en todellakaan suosittele itse tilasin sieltä ja olis pitänyt kestää 20päivää mutta tilausta odotettin 4kk ja tilauksesta ei tullut puoliakaan ja olivat erittäin huono laatuisia ja valikoimat ovat mitä surkeimmat!!

Vierailija
46/310 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime vuonna suojakuoret puhelimeen sieltä. Postissa tuli käytetyn näköiset ja kuluneet kuoret....palautin kuoret ja postin työntekijän kehoituksesta otin vielä kuvat paketista koska heillä ei oo jotain sopimusta tms niin ei ole takeita että meneekö perille. Rahat tuli takaisin tilille kun laitoin asiakaspalveluun sähköpostia josta hoono soomi nainen vastasi että pahoittelut yms. En tilaa sieltä enää ikinä. Toki pitihän se arvata kun puhelimen kuoret oli halpoja että tuskin ovat kovin laadukkaita mutta ne kuoret oli jo ihan järkyttävässä kunnossa. En suosittele...

Vierailija
47/310 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kans kommentteja, ongelmia ei ole ollut. Joskus epäilyttää nää joille aina sattuu ja tapahtuu...jtn negatiivista...

Vierailija
48/310 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupauksia ei pidetä

En suosittele. Puhelimen huollon osalta toimitusajaksi luvattiin 2-5 arkipäivää. Nyt on kulunut kolme viikkoa eikä puhelimesta ole kuulunut. Lähettivät kuulemma Tanskaan, vaikka Suomessakin on huoltopiste. Ei mitään hyvää sanottavaa tästä firmasta. Asiaspalvelustakin sain vain ympäripyöreitä vastauksia. Kun valitin pitkästä toimitusajasta sain syyllistävän vastauksen: "Itse valitisit toimitustavan".  Älä turhaan vaivaudu jos haluat rahoille vastinetta!!! Toimitusmaksukin lähes 11 euroa, vaikka puhelinta lähettäessäni itse maksoin siitä 6e.

Vierailija
49/310 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä sellainenkin ottaa tuolta tilatessa huomioon, että yritys ei noudata suomalaisia säädöksiä etäkaupasta ainakaan palautuskäytännön osalta.

Vierailija
50/310 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kännykkääni suojakotelon, tuli sovitussa ajassa eli kahdessa päivässä, mutta petyin pahasti laatuun. Joka kulmassa oli särö jo viikon päästä käyttöön otosta, enkä ollut pudottanut sitä kertaakaan, vaan oli korkeintaan laukussa ottanut osumaa, muttei mikään muu ole ikinä laukussani hajonnut tuolla tavalla. Päällikansi on hieman löysä, eli ei suojaa koko oikeaa reunaa ja nyt olen pitänyt kuoria ehkä kuukauden. Se muovi missä puhelin on kiinni on rikki vähän joka puolelta, ja muovi on niin haurasta, että kun irrotan puhelimeni kotelosta pelkään että se hajoaa täysin. En edes jaksanut kokeilla palauttamista, koska osasin vain kuvitella millainen säätö siitä olisi tullut, eikä kuoret olleet kovin kalliit joten annoin olla. Toivon, että normaalisti heidän tuotteidensa laatu ei vastaa tätä, koska toki on mahdollisuus että sain huonon yksilön, mutta itse en aio tilata kyseiseltä firmalta enää mitään.

Vierailija
51/310 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin läppäriini akun kuukausi sitten ja toimittivat sen muutamassa päivässä suoraan postilaatikkoon. Tilasin laskulla ja maksoin, kun olin tarkastanut tuotteen. Hyvä kokemus siis ainakin minulla.

Vierailija
52/310 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN EDES VÄHÄN KALLIIMPAA TÄÄLTÄ.

Tilasin tehdaskorjatun iphone 4s:n toukokuussa. Tuote tuli ajallaan. Heti puhelinta käytettäessä kuitenkin ilmeni että mitään korjausta sille ei ole kuoria lukuunottamatta tehty, sammuili, tippui verkosta pois yms. Palautin kahden päivän päästä tuotteen ja pyysin uutta tilalle. En kuullut heistä mitään. Otin itse yhteyttä odotettuani kuukauden. He kertoivat, että teknikko tutkii puhelimen. Soitin jälleen kolmen viikon kuluttua uudelleen, jolloin kertoivat että "teknikko ei voinut korjata puhelinta", lähettivät sen toisaalle isompaan huoltoon. Nyt olen pitkään koittanut saada rahojani takaisin. Mä oon niin raivoissani tästä etten oikein edes tiedä mitä tekisi. Äsken soitin asiakaspalveluun - saan kuulla ensi maanantaina saanko rahojani takaisin... SIIS MTIEN MITEN NIIN SAANKO RAHANI TAKAISIN?! Ois tehny mieli kirjottaa caps lockilla tää koko juttu, niin paljon tympii.. Ihan käsittämätöntä, en oo ikinä törmännyt missään mihinkään vastaavaa, että lähettävät viallisen tuotteen alusta saakka ja sitten ostaja pääsee odottelemaan "KORJAUSTA".. Tulee todella tyhmä olo, että tällaista on katsellut jo näin pitkään, mutta en tiedä mitä pitäis tehdä!

Vierailija
53/310 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata asioida kyseisen puljun kanssa. Takuuasiat itsellä meneillään ja väittävät ettei tuotetta ei ole palautettu. Katson kauanko kehtaavat väitellä ennenkuin paljastan että lähetin tuotteen kirjattuna pakettina eli aivan varmasti tiedän ja pystyn osoittamaan paketin olleen noudettu kun hakijalle on nimikin.

Hehän ei edes takuuasiassa suostu noudattamaan lakia vaan vetoavat asiakaspalautuksien kohtaan laissa. Eli asiakas joutuu takuuasiassakin maksamaan lähetyksen heille.

Vierailija
54/310 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tilata tilasin kahdet kuoret. Toiset oli valmiiksi rikki ja toiset menivät huonoksi viikon sisällä..

Vierailija
55/310 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä ostaisi MyTrendyPhonesta mitään. Tilasin yrityksestä iPhone 5:n ja se kyllä saapui, vaikka melko paljon myöhässä. Luvattu toimitusaika oli pari päivää ja puhelin saapui vajaassa kahdessa viikossa. Puhelin ei kuitenkaan toiminut ja palautin sen samana päivänä MyTrendyPhonelle. Nyt olen tapellut heitä  vastaan kaksi kuukautta, sillä uutta puhelinta ei ole tullut! Yrityksestä et löydä yhdenkään henkilön yhteystietoja ja kaupparekisterin mukaan yrityksessä ei ole yhtään Suomen kansalaista vastuullisessa asemassa. Hallituksessa on omistaja Tanskan kansalainen Silvan Popovic.

Vierailija
56/310 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyvät sivustollaan tuotteita joita heillä ei todellisuudessa ole.

Tilanne on sama edelleen.

Myyvät tuotteita joita ei ole. Luvattiin 1-2 päivää pikatoimitus, mutta nyt sanotaan että he saavat itsekin tuotteen 7-11 arkipäivässä. Maksoin täysin turhasta. Peruutin tilaukseni, mutta rahat kyllä pitivät. Kysyivät tilinumeron palautusta varten mutta ei taida kassassa olla niin paljoa rahaa että saisivat minulle palautettua...

Vierailija
57/310 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin pari suojakoteloa puhelimeen. Laatu oli aivan paskaa, hajos heti.

Vierailija
58/310 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen useemman kerran tilannut näytön suojakalvoja ja erilaisia suojakoteloita puhelimeen ja tablettiin. Toimitus on ollut nopeaa ja kerran tilasin huomaamattani tuotteen joka oli varastosta loppu. Asiasta tuli sähköposti ja sain sitäö kautta vaihdettua tuotteen vaivattomasti toiseen, varastossa olevaan tuotteeseen. Tuotteiden laatu on ollut vaihtelevaa, osa ollut hyviä, osa huonoja.

Vierailija
59/310 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään Kilpailu- ja Kuluttajaviraston kautta valituksen jossa vaadin myös rahojani heti takaisin. Tuotteita ei ole koskaan toimitettu, ja haksahdin vieläpä maksamaan aikanaan tuotteet heidän tililleen. Uskon että rahani katosivat ikuisesti. Mutta periaatteesta jatkan tätä juttua viraston kautta ja teen tarvittaessa rikosilmoituksen jos näin neuvotaan.

Vierailija
60/310 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myytiin tuote jota heillä ei edes ole varastossa.

Luvattiin kuitenkin toimittaa 1-2 päivässä. Odottelin viikon.

Täytin kuluttajaviraston sivuilta lomakkeen ja lähetin sinne.

Palauttivat rahat seuraavana päivänä.

Kannattaa siis heti ottaa yhteyttä kuluttajansuojaan, sitä tuntuvat tottelevan.