Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan jäänyt lapsettomaksi?

Vierailija
07.02.2012 |

Kun tuntuu että aina lopulta sen lapsen saa kuitenkin. Onko täällä tai tiedätkö ketään joka olisi jäänyt lapsettomaksi kokonaan?

Meillä yritystä kohta vuosi takana ja yksi alkuraskauden keskenmeno. Nyt harkitaan hoitoja (yksityisellä).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki 11 vuotta käytiin hoidoissa, tuona aikana saatiin alulle vain yksi raskaus, joka meni nopeasti kesken. Kaikki on kokeiltu, ja n. vuosi sitten lääkäri sanoi, että meitä ei voi auttaa, ei ole keinoa millä me lapsen saisimme. Adoptio olisi mahdollisuus, mutta kaikkien näiden yritysvuosien jälkeen olen 42 ja aivan liian väsynyt jonottamaan vuosia lasta, joka ei kuitenkaan ole biologisesti mun.

Vierailija
2/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy on jätetty pois 12 vuotta sitten. Olen nyt 35-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei löytynyt miestä. Aina vaan ajattelin että kyllä se oikea mies kohdalle osuu ja sitten hankitaan lapsi tai pari. Sitten yhtenä päivänä tajusin että täytän 40 ja olen edelleen sinkku, ja että taisi nyt kyllä käydä niin että lapset jäi saamatta. Nyt olen jo 42 ja edelleen sinkku, enkä kyllä enää ryhtyisi lapsen yrittämiseenkään vaikka jonkun tapaisin, aika raihnainen ja vanha olen jo.

Vierailija
4/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimusten valossa hedelmöityshoidoissa käyvistä n. 80 prosenttia saa lopulta lapsen ja 20 prosenttia jää ilman biologista lasta. Osa heistä toki varmaan adoptoi joten täysin lapsettomiksi eivät jää. En olisi ap huolissani, tuo vuoden yrittäminen on vielä aika lyhyt kuitenkin. MEilläkin meni esikoista yrittäessä lähes puolitoista vuotta, toinen lapsi tulikin yllätyksenä lähes heti perään. Ikäeroa reilu vuosi.

Vierailija
5/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätettiin kahdesti naisen toimesta, koska ei voi saada lapsia. Ensimmäisessä avioliitossa se tuli yllätyksenä, toisessa tuli yllätyksenä, että nainen sittenkin halusi lapsia ja taas tuli monoa.

Aika katkera on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän