Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttötuoli lapselle joka ei vielä osaa istua?

Vierailija
14.11.2005 |

Onko kellään / onko kellään tietoa syöttötuolista jonka saa säädettyä " sitteriasentoon" pienelle vauvalle ja istuvaan asentoon istuvalle?

Oon tällasen joskus nähnyt, mutta en muista valmistajaa jne. Mielelläni moisen ostaisin, jos jostain löytäisin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytätila on kuitenkin tarpeen ja tuo tuoli tuntuisi muutenkin turvallisemmalta. Istuttamassa en vauvaa ole, vaan nimenomaan sitteriasentoon saatavaa tuolia kaipailen.

Vierailija
2/9 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voikin olla noin vaikeeta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat kyllä rakastaa vauvaa, mutta ylimääräiset kasvojen pesut ei ole minun mieleen...

Vierailija
4/9 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen nimi on bumpy tai jotain vastaavaa b:llä alkavaa... se on siis muovituoli johon voi laittaa vauvan istumaan ennenkuin hän osaa itse istua ja selkä jää anatomisesti oikeaan asentoon pyöreäksi.

tuolia saa ostaa jostakin lastentarvikeliikkeestä mutten tarkkaan muista mistä putiikista. sen kummempaa kokemusta minulla ei tuosta tuolista ole mutta joskus tuli vastaan kun eri liikkeiden nettisivuilla surffasin muuta etsien.

Vierailija
5/9 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla ne koirat siihenkin pääsee, jos sitä pelkää.

Vierailija
7/9 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi laittaa todellaki tavalliselle penkille ja ei varmasti keikkaa. Ja välillä syötin että se oli pöydällä.

Vierailija
8/9 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asento on tisiaan vastaava kuin sitterissä (siis sellaisessa, jossa voi jalkopäätä ja pään päätä säätää).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä