Syöttötuoli lapselle joka ei vielä osaa istua?
Onko kellään / onko kellään tietoa syöttötuolista jonka saa säädettyä " sitteriasentoon" pienelle vauvalle ja istuvaan asentoon istuvalle?
Oon tällasen joskus nähnyt, mutta en muista valmistajaa jne. Mielelläni moisen ostaisin, jos jostain löytäisin...
Kommentit (9)
Koirat kyllä rakastaa vauvaa, mutta ylimääräiset kasvojen pesut ei ole minun mieleen...
sen nimi on bumpy tai jotain vastaavaa b:llä alkavaa... se on siis muovituoli johon voi laittaa vauvan istumaan ennenkuin hän osaa itse istua ja selkä jää anatomisesti oikeaan asentoon pyöreäksi.
tuolia saa ostaa jostakin lastentarvikeliikkeestä mutten tarkkaan muista mistä putiikista. sen kummempaa kokemusta minulla ei tuosta tuolista ole mutta joskus tuli vastaan kun eri liikkeiden nettisivuilla surffasin muuta etsien.
Yhtä lailla ne koirat siihenkin pääsee, jos sitä pelkää.
Sen voi laittaa todellaki tavalliselle penkille ja ei varmasti keikkaa. Ja välillä syötin että se oli pöydällä.
Ja asento on tisiaan vastaava kuin sitterissä (siis sellaisessa, jossa voi jalkopäätä ja pään päätä säätää).
Pöytätila on kuitenkin tarpeen ja tuo tuoli tuntuisi muutenkin turvallisemmalta. Istuttamassa en vauvaa ole, vaan nimenomaan sitteriasentoon saatavaa tuolia kaipailen.