Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kun tuntuu olevan paljon mustasukkaisia/miestään muuten vain epäileviä

Vierailija
06.02.2012 |

niin tuli tässä yhtäkkiä mieleen että jos te olisitte naimisissa minun mieheni kanssa, te olisitte kokoajan kuin kissa kuumalla katolla. =D

Mies on siis myyntiedustaja ja työ/kaupat tehdään asiakkaan kotona. Hän siis reissaa ympäri myyntialuettaan asiakastapaamisissa jne.

On siis aika paljon poissa kotoa, keskimääräinen työpäivä on noin 7-8h.

Siinähän kerkiäisi käydä ties kuinka montaa kotiäitiäkin painamassa, jos hän vain haluaisi. =DD

Onneksi en ole hirveän mustasukkainen tai vainoharhainen tuon asian teinoilta. =)

Olen muuten tietoinen että tähän vastataan että "joo ihan varmasti miehes pettää koko ajan ja sen minkä kerkiää" mutta no, jos niin tekee niin sitten tekee. =)

Ei mulla muuta, tuli vai tälläinen välähdys yhtäkkiä päähäni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paljon asiasta mieheni kanssa juteltuani ja asiaa itselleni selvitettyäni olen tullut siihen tulokseen, että on ihan turha epäillä ja pelätä etukäteen.

Jos mies pettää niin kyllä se siitä aikanaan jää kiinni. Katsostaan sitten miltä elämä silloin näytää. Sama pätee minuun. Valheilla nyt vain on tapana paljastua.

Vierailija
2/2 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paljon asiasta mieheni kanssa juteltuani ja asiaa itselleni selvitettyäni olen tullut siihen tulokseen, että on ihan turha epäillä ja pelätä etukäteen.

Jos mies pettää niin kyllä se siitä aikanaan jää kiinni. Katsostaan sitten miltä elämä silloin näytää. Sama pätee minuun. Valheilla nyt vain on tapana paljastua.

Mies tekee omat päätöksensä enkä minä voi niihin vaikuttaa. Ja turhaan sitä etukäteen mitään pelkää. Samahan se olisi jos lopettaisi elämisen kuolemanpelon takia.

Tuo mies on vielä sellainen ettei se osaa olla kertomatta asioita minulle. Hänellä oli joskus todella mustasukkainen avopuoliso, jolle hänen piti raportoida kaikki asiat. Nykyäänkin vielä hän kertoo automaattisesti että kuka on soittanut, ja minkä takia. Siis jos asiakkaista ei puhuta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme