Eikö teitä uusperheelliset oikeasti ällötä että tiedätte
puolisonne harrastaneen seksiä exän kanssa ja nyt teidän?
Kommentit (14)
mutta ei minua ällötä ajatus, että mieheni on harrastanut seksiä muidenkin kanssa kuin minun. Tosin oletan että on ollut minulle uskollinen, mutta onhan tuolla ollut suhteita ennen minuakin, samaten minulla...
eiköhän nyt aika monen puoliso ole harrastanut seksiä ennen nykyistä puolisoaan.
puolisonne harrastaneen seksiä exän kanssa ja nyt teidän?
Siis tä eihän sitä kai nykyaikana kukaan mitään neitsytpuolisoa odota? Olen itsekin harrastanut seksiä ennen nykyistä ainakin 10 miehen kanssa vaikken ole naimisissa ollutkaan, eikä siis minusta asiassa ole mitään ällöttävää toisenkaan puolelta.
Mua ällöttäisi, jos mieheni olisi ollut 37-vuotiaana kokematon.
En ole uusperheellinen, mutta saanko vastata?
Miten tää eroaa siitä, että lähes poikkeuksetta meidän ydinperheessäkin elävien miehet on harrastaneet seksiä muiden kanssa meitä ennen? Siksikö, että lasten takia uusperheessä pitää olla tekemisissä eksän kanssa?
Kuvittelepa sellainen tilanne, että ydinperheellinen mies on samassa työpaikassa eksänsä kanssa. Sehän se vasta vituttaisikin, harva kuitenkaan eron jälkeen on lastensa äidin kanssa tekemisissä päivittäin!
Mutta kun järjellä sitä alkaa ajatella niin ei ole ollenkaan ällöttävää vaikka mieheni onkin minulle se ensimmäinen ja ainoa mutta sitten kun päästää tunteet valloilleen niin ai että sitä tulee niin mustasukkaiseksi mutta sehän ei ole ollenkaan järkevää...
eikö sitä omaiset tai ainaskin oma mies jos sellainen hänellä ole saisi pikaisesti hoitoon.
Lapset ja mies kärsivät heillä
suhteemme alkuaikoina. Mutta tulin siihen lopputulokseen, että ihmiset muuttuvat. Hui, ja niitä entisiä on jopa ollut useita..en olekaan tajunnut funtsia niitä kaikkia. Ja eivät omatkaan aikaisemmat kumppanini kaikki ole mitään helmiä.:P
taisi lähinnä olla pointtina ne aikaisemmat ketjut palstalla, missä äitipuolet haukkuvat miehensä ex-puolisoita.
Eli jos itse vihaat koko sydämestäsi naista (ex-puoliso) ja nykyisellä miehelläsi ja tällä exällä on lapsia (= ovat harrastaneet seksiä), niin eikö se ällötä?
Vihaamasi ihminen harrastanut seksiä miehesi kanssa.
Ymmärsinkö ap oikein?
koska exällä on sellainen nariseva ja vonkuva ääni, n. 20kg ylipainoa ja näppyjä naama täynnä. Tämän tietysti kruunaa trampstampista haaveilu, kielikoru, amistyyliset lyhyet mustat hiukset joissa kai jotain blondeja raitoja, pitää maastokuvioon pukeutuvia miehiä tyylikkäinä jne. En tajua, miten mieheni on voinut olla hänen kanssaan, mies on aivan eri tyylinen. Lapsia käy sääliksi kun kasvavat kunnon amis-ilmapiirissä.
neitsyt itsekään, joten minusta luonnollisempaa, että ollut muidenkin kanssa.
Toisaalta en mietiskele omia tai miehen eksiä, keskityn ihan vain tähän nykyhetkeen.
Eikö maaimassa ole enää muuta puheenaihetta kun miettiä uusperheen puolisoiden välistä seksielämää tai muiden ihmisten s-elämää yleensä.. ei varmaan omassa elämässä juuri mitään tapahdu niin reppana miettii tällaisia. No voin kertoa että ei ällötä.. Mua ällöttää vain tuollaiset pikkusieluiset idiootit jotka "joutuvat" tällaisia asioita miettimään julkisesti.. =) Heh..
aika moni ydinperheellinenkin on harrastanut seksiä jonkun muun kuin nykyisen puolisonsa kanssa. Tiesitkö sitä?