Anopista ei ole lastenhoitoavuksi lihavuutensa takia.
Ei voi olla taaperon kanssa lattialla, koska ei pääse ylös eikä oikein kunnolla edes alas. Ei voi vaunutella vauvan kanssa koska polvet eivät kestä. Ei voi viedä taaperoa ulos eikä puistoon, koska ei jaksa juosta tätä kiinni. Ei voi tehdä oikeasti lähes yhtään_mitään läskiensä takia. Ja on kuitenkin lapsirakas ihminen. Eikö ihminen VOI laihduttaa edes lastenlastensa takia?!
Kommentit (9)
Meni ja hommasi alzheimerin-taudin!! ja on nyt ihan jalattomana hoivaosastolla!! Eikö ihminen vois pysyä terveenä, että ei minun tarvis lapsiani itse hoitaa!!!
omalla äidilläni ja omalla anopillani ei ole mitään muuta syytä kun että "ei huvita". Molemmat terveitä alle 60v oloneuvoksia (kotirouvia) ja IKINÄ eivät ole sekuntiakaan hoitaneet lapsenlapsia, auttaneet mitenkään tai nähneet yhtään vaivaa lasten eteen. Eivät jaksa edes käydä jouluna, synttäreillä tai muuten.
Jos poissaoloon on syy, niin se ei ole niin loukkaavaa kuin se, että mummot eivät yhtään VÄLITÄ.
Ei voi olla taaperon kanssa lattialla, koska ei pääse ylös eikä oikein kunnolla edes alas. Ei voi vaunutella vauvan kanssa koska polvet eivät kestä. Ei voi viedä taaperoa ulos eikä puistoon, koska ei jaksa juosta tätä kiinni. Ei voi tehdä oikeasti lähes yhtään_mitään läskiensä takia. Ja on kuitenkin lapsirakas ihminen. Eikö ihminen VOI laihduttaa edes lastenlastensa takia?!
Tarkoitatko ap ettei anoppi laihduta edes SINUN takiasi?
Tarkoitatko ap ettei anoppi laihduta edes SINUN takiasi?
tuosahan listattiin juuri hoitoapuun liittyviä asioita.. Miksi anopin pitäisi vaunutella tai viedä taaperoa ulos - siis ilman sinua? Voittehan mennä yhdessä leikkipuistoon, sinä juokset lapsesi kiinni jos tämä karkaa..
Mitä tekemistä lapsirakkaudella on hoitoavun kanssa? Vai väitätkö, ettei anoppi lainkaan vietää aikaa lasten seurassa, siis silloin kun vanhemmat ovat läsnä?
Voi surku, anoppi ei laihduta jotta miniä saa apua lastenhoitoon, onpas kaamea anoppi ;)
Ap:n viestistä saa käsityksen, että anoppi HALUAISI hoitaa lapsenlapsiaan mutta ei pysty. Olisi kyllä hyvä syy laihduttaa. Miksi ei saisi toivoa mummuja ja pappoja hoitoavuksi? En tiedä ketään, joka ei olisi onnellinen hetken hengähdystauosta tai vapaasta illasta miehen kanssa kaksi lasten ollessa mummun/papan huomassa.
Onko oikeesti niin että ap:n mollaajat ei kaipaa KOSKAAN IKINÄ lastenhoitoapua vaikka edes siksi ajaksi että pääsisi yksin lääkäriin? Mummuahan ei voine hetkeksikään jättää lapsenlapsen kanssa kaksin. Kysehän on itseaiheutetusta haitasta, ei mistään taudista mille ei mitään voi.
Ylipaino ei vaikuta tuohon mitään.
Mun kaveri painaa 120 kiloa ja sillä on kaksi pientä lasta. Se käy niiden kanssa luistelemassa ja hiihtämässä ja tekee kaiken niiden mukana.
Se käy parin tunnin lenkeillä vaunujen kanssa.
Minäkin olen nyt vanhempana tullut niin jäykkäjalkaiseksi ja selkäkipuiseksi, enkä jaksaisi kanneksia pieniä lapsia.
Minäkään en pysty juoksemaan eikä kyykistyminenkään ole helppoa. Ei ylipainon, vaan selkärankareuman takia.
Ongelmitta olen silti pystynyt lapseni hoitamaan, myös vauva- ja taaperoaikana.
Ap ei nyt jostakin muusta syystä halua anoppia hoitamaan lastansa. Tekosyyksi on sitten keksinyt anopin ylipainon ja liikkumisvaikeudet.
No tuo nyt on ehkä maailman huonoin syy laihduttaa, lastenlapset jotka ei siinä arjessa koko ajan paikalla edes ole. Jos ei siis ITSENSÄ vuoksi ole laihduttanut, vaikka varmaan paino hankaloittaa jokapäiväistä elämää jonkin verran jo, niin miksi ihmeessä jonkun toisten lasten hoitamisen takia?