Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska tämä hiustenlähtö loppuu?

Vierailija
06.02.2012 |

Synnytyksestä kohta 5 kk ja hiuksista noin puolet jäljellä, kuinka kauan tätä vielä kestää?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tuosta kärsinyt mutta muistan kuinka hassulta siskoni näytti sitten kun hiuksia alkoi tukoittain kasvaa takaisin ja otsallakin oli kiva siilitukka :-) Oliskohan se hänellä ajoittunut samaan kuin imetyksen selvä vähentyminen eli jonnekin 6-10 kk synnytyksestä.

Vierailija
2/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se pikkuhiljaa siiten loppuu ja uutta alkaa kasvaa tilalle. Älä stressaa! Hiusten lähtö imetyksen jälkeen on ikävää ja helposti sitä alkaa stressaamaan mutta asialla ei voi mitään. Vuoden päästä sulla on uusi tukka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli osta apteekista Priorin nimisiä kapseleita ja aloita sillä 2+1 tahdilla, niin loppu hiustenlähtö!

Nim Kokemusta on

Vierailija
4/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli osta apteekista Priorin nimisiä kapseleita ja aloita sillä 2+1 tahdilla, niin loppu hiustenlähtö!

Nim Kokemusta on

todennäköisesti hiusten lähtö loppui ihan itsestään. Satuit vaan samaan aikaan aloittamaan nuo kapselit.

Minulla hiusten lähtö alkoi kun vauva oli noin 4 kk, kun vauva oli 5 kk oli hiusten lähtö pahimmillaan. Joskus 6-7 kk synnytyksestä alkoi tasaantua ja nyt kun vauva on 8 kk hiuksia lähtee enää normaalisti ja uusia hiuksia näkyy paljon.

Vierailija
5/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hiuksia voi lähteä jopa vajaa 2 vuotta.

Vierailija
6/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pysty millään kapseleilla estämään. Todennäköisesti ap:lla on ollut hyvinvoivat ja jopa normaaliakin paksummat hiukset raskauden aikana, koska raskaudesta johtuen häneltä on raskausaikana irronnut hiuksia normaalia vähemmän. Nyt raskauden jälkeen ne irtoamatta jääneet hiukset sitten irtoavat. Uusia kasvaa onneksi tilalle aikanaan.

Vierailija
7/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiusten lähtö alkoi kun vauva oli noin 4 kk, kun vauva oli 5 kk oli hiusten lähtö pahimmillaan. Joskus 6-7 kk synnytyksestä alkoi tasaantua ja nyt kun vauva on 8 kk hiuksia lähtee enää normaalisti ja uusia hiuksia näkyy paljon.

Ihan samassa aikataulussa!

Uusi kasvu töröttää tosi kivasti pystyssä ennen kuin kasvaa tarpeeksi ja taipuu muiden hiusten mukana alaspäin...

Vierailija
8/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressi tekee tuota. Jos jatkuu kauan niin katso myos kilpirauhas-juttuja, synnytyksen jalkeen aika yleinen ongelma ja aiheutti ainakin mulla aikamoista hiustenlahtoa muiden oireiden lisaksi.

Vierailija
10/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressi tekee tuota. Jos jatkuu kauan niin katso myos kilpirauhas-juttuja, synnytyksen jalkeen aika yleinen ongelma ja aiheutti ainakin mulla aikamoista hiustenlahtoa muiden oireiden lisaksi.

Vierailija
11/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös harmaannuttanut. Kasvaako stressin takia pudonneet joskus takaisin? Onko kenelläkään kokemusta?

Vierailija
12/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille! Raskausaikana hiukset tosiaan paksuuntuivat jonkin verran, mutta nyt tukka on ohuempi kuin koskaan.

Ei kai siis auta kuin odottaa ja toivoa, että uudet hiukset ei kaikki ois harmaita, kun niitä alkaa tulemaan. (harmaannun näemmä tosi nuorena, eli sekin vielä)

Ap

Vierailija
13/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiustenlähtä kun vauva 4kk nyt kun 6kk niin ei lähde enää yhtään. vauva tosin tykkää kovin repiä niitä "muutamia jäljellä olevia hiuksia ;D

Vierailija
14/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiustenlähtö kun vauva 4kk nyt kun 6kk niin ei lähde enää yhtään. vauva tosin tykkää kovin repiä niitä "muutamia jäljellä olevia hiuksia ;D

Vierailija
15/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille! Raskausaikana hiukset tosiaan paksuuntuivat jonkin verran, mutta nyt tukka on ohuempi kuin koskaan.

Ei kai siis auta kuin odottaa ja toivoa, että uudet hiukset ei kaikki ois harmaita, kun niitä alkaa tulemaan. (harmaannun näemmä tosi nuorena, eli sekin vielä)

Ap

Mulla lähti kans molempien lasten imetyksen lopetuksen jälkeen ihan kamalasti tukkaa. Raskauden ajan ja imettäessä tukka oli tavanomaista tuuheampi. Kuopuksen imetyksen jälkeen mulle tuli ohimoille ihan sellaiset 1,5cmx1,5cm kokoiset kaljut kohdat joissa kasvoi sitten sellaiset todella "tyylikkäät" lyhyt tupsut tukkaa.

Ja minäkin olen harmaantunut todella varhain, ekat harmaat tuli jo 26-vuotiaana ja nyt kolmekymppisenä kahden leikki-ikäisen lapsen äitinä niitä tuntuu tulevan kovaa vauhtia lisää :D Oon jopa päättänyt kasvattaa hiusten luonnollisen värin takaisin vaikka oonkin harmaahapsi.

Tsemppiä sulle ap, kyllä se tukka siitä kasvamaan alkaa!

Vierailija
16/19 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa itsellä on kanssa hiusten lähtöä alkoi kun tyttö oli 2 kk nyt hän on 6kk ja stressi on tosi kova kun tuntuu ettei lopu . Mutta yritän samalla miettiä että kyllä tämä tästä. Kun katsoo latvoja roikkuu irtohiuksia onko teillä samalla tavalla ?

Vierailija
17/19 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairme-hiusrakennekuiduilla voi peittää hiustenlähtöalueita

http://www.uudethiukset.com/

Vierailija
18/19 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu sitte kun ei oo yhtään karvaa päässä.

Vierailija
19/19 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hormonaalista, mutta voi johtua myös siitä että rautavarasto on tyhjä. Kannattaa muutenkin aina viimeistään synnytyksen jälkeen mittauttaa ferritiinitasonsa, raskaus, synnytys, jälkivuoto ja imetys vie älyttömästi rautaa, ja hemoglobiini ei kerro mitään varastoraudasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä