En pääse töihin enkä kouluun, mitä nyt?
Olen käynyt vain peruskoulun, keskiarvo oli kuutosen luokkaa. Muutama vuosi sekalaisia töitä takana, nyt ikää kolmekymmentä :( Takana monta vuotta masennusta ja sen hoitoa, sitten sain heti perään kaksi lasta.
Mitä mahdollisuuksia minulla on mihinkään enää?
Kommentit (9)
Vähän heikolta näyttää.
Ihan voit varmaan peiliin katsoa? Miksi ne lapset piti vääntää, vaikkei selvästikään ole perusasiat kunnossa?
Olitko OIKEASTI masentunut vai näitkö sen vaan hyvänä keinona olla tekemättä töitä ja saada kuitenkin rahaa?
Anteeks, mutta tällaisia tapauksia on kaveripiirini pullollaan. Masennutaan, tehdään lapsia.. sit ku kaikki mahdollinen hyöty on yhteiskunnasta imetty, eikä ylimääräistä tipu, herätään todellisuuteen et niin tosiaan, olisko kannattanut aikanaan hankkia se ammatti heti peruskoulun jälkeen. Vähän on myöhästä kolmekymppisenä.
T- kolmekymppinen yhden lapsen koulutettuäiti jolla ura nousussa.
Vähän heikolta näyttää.
Ihan voit varmaan peiliin katsoa? Miksi ne lapset piti vääntää, vaikkei selvästikään ole perusasiat kunnossa?
Olitko OIKEASTI masentunut vai näitkö sen vaan hyvänä keinona olla tekemättä töitä ja saada kuitenkin rahaa?Anteeks, mutta tällaisia tapauksia on kaveripiirini pullollaan. Masennutaan, tehdään lapsia.. sit ku kaikki mahdollinen hyöty on yhteiskunnasta imetty, eikä ylimääräistä tipu, herätään todellisuuteen et niin tosiaan, olisko kannattanut aikanaan hankkia se ammatti heti peruskoulun jälkeen. Vähän on myöhästä kolmekymppisenä.
T- kolmekymppinen yhden lapsen koulutettuäiti jolla ura nousussa.
Ja tästä ap hyötyy kuinka?
Työvoimakoilutus voisi siinä tapauksessa tulla kyseeseen. Siellä ei vanhoilla keskiarvoilla ole merkitystä, jos oppimiskykyä löytyy.
Sä olet yli 18. Sä voit mennä vaikka aikuislukioon tai sitten aikuislinjalle johonkin ammattikouluun. Niissä ei nimittäin kysellä keskiarvojen perään.
Kurjaa AP, että saat tollaisia kolmosen typeriä viisastelevia vastauksia, älä välitä niistä!
Kävin itse aikuislukion, lapsia itelläni ei silloin ollut, mutta koulussa oli monia äitejäkin.
Asutko maalla vai kaupungissa? Helsingissä niitä aikuislukioita on monia ja ainakin yhdessä voi käydä myös päiväaikaan.
Minkä ikäiset lapset sulla on?
Miten olisi oppisopimuskoulutus?
Kurjaa AP, että saat tollaisia kolmosen typeriä viisastelevia vastauksia, älä välitä niistä!
Kävin itse aikuislukion, lapsia itelläni ei silloin ollut, mutta koulussa oli monia äitejäkin.
Asutko maalla vai kaupungissa? Helsingissä niitä aikuislukioita on monia ja ainakin yhdessä voi käydä myös päiväaikaan.
Minkä ikäiset lapset sulla on?
Miten olisi oppisopimuskoulutus?
Asun kaupungissa jossa on aikuislukio ja isohko ammattioppilaitos linjoineen. Lapset on 3,5v ja 10kk.
Sille kolmoskommentoijalle tiedoksi, että masennuskaudella sain vakuutusyhtiön rahaa joka oli sidottuna palkkaani, ei yhteiskunnan tukea vai onko??
Oletko käynyt työkkärissä ammatinvalinnanohjauksessa? MOL:in sivuilla voi itekin tehä testin, jolla saa vähän suuntaa siitä, mikä saattaisi kiinnostaa.
Saisitko järjestetyä lastenhoidon, jos korottaisit siellä iltakoulussa peruskoulun numeroita? Luulen, että se voisi onnistua ihan tenttimälläkin. Kannattaa soittaa sinne aikuislukioon ja kysyä!
Tsemppiä, kyllä se siitä alkaa järjestyä! Ja ei sun tarvii sille kolmoselle mitään selitellä, et ole tilivelvollinen masennuksistasi.
T: se aikuislukion käynyt
Olet jo selättänyt raskaan sairaudenkin :)
Tsemppiä!!!
Hyviä ideoita tullut
Miten ois vaikka kymppiluokka?