Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti akat! Saulilla ja Pekalla oli hyvä presidenttikisa ja Suomi saa nyt oikein hyvän pressan.

Vierailija
05.02.2012 |

Eikö teitä hävetä tapella asiasta jossa itse ehdokkaatkin ovat tuolla tyytyväisiä.

Tuleva presidentti kuten myös hävinnyt ehdokas ovat kumpikin tyytyväisiä vaalityöhönsä ja hehkuttavat myös toisiaan...

Onko tämä palstan "keskustelu" ihan tosiaan aikuisten keskustelua? Poliittista, korrektia tai isänmaallista se ei ainakaan ole, se on varma..

Hävetkää naiset ja yrittäkää nyt rauhoittua. Hävettää olla suomalainen nainen jos yhteishenki on tämä..

t. Haavistoa äänestänyt

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Suomi sai hyvän presidentin.

Ehkä ap:n itse kannattaa rauhoittua...

Vierailija
2/7 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestää 'ei presidenttiä'-vaihtoehtoa. Mitä me presidentillä tehdään? Ihan turha posti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pitäisi kunnioittaa. Antaa jokaisen äänestää sitä ketä haluaa ja olla ilkkumatta ja pilkkaamatta. Ei tässä vaalissa ollut "oikeaa" tai "väärää" ehdokasta.

Vierailija
4/7 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää muakin koko kansan puolesta kun "keskustelujen" taso on mitä on.

Kauankohan tämä jälkipyykki (lue: jankkaus ja asiattomuus) kestää....? Huoh, mä en jaksa. Ehkä vain olen kuukauden ilman nettiä jos se vaikka rauhoittuisi.

Vierailija
5/7 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesta parhaasta ehdokkaasta valittiin toinen. En ole heittänyt lokaa kummastakaan enkä kummankaan äänestäjistä miennkään.

Niinistön äänestäjä

Vierailija
6/7 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin äänestin Haavistoa, mutta en pidä Niinistöä mitenkään huonona vaihtoehtona, hyvän presidentin Suomi sai joka tapauksessa. Valitettavasti fanaattisuus asiassa kuin asiassa taitaa olla kaiken pahan alku ja juuri...

Vierailija
7/7 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin, Haavisto olisi kelvannut myös. Oli hyvät ehdokkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi