Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin ihmisyyden kehitystehtävä on: olla exä, äitipuoli ja äiti uusperheessä. Promille osaa...

Vierailija
05.02.2012 |

Kun lukee tätä palstaa sitä huomaa, että jos ydinperheenä oleminen on vaikeaa, vaikeinta on olla hyvä x-puoliso ja suhtautua exäänsä aikuisena, toimia äitipuolena muiden lapsille ja saada rakennettu toimiva uusperhe, jossa on mun, sun ja yhteinen, sekä kohdella kaikkien sukua ja jokaista ihmistä kunnioittavasti ja suvaiten.

AV-mammoista tähän pystyisi ehkä promille! Olen saatanallisen ylpeä itsestäni, että minä olen pystynyt siihen erilaisten vaiheiden kautta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen yhdessä aviopuolisoni kanssa elänyt jo lähemmäs kaksikymmentä vuotta, monenlaisten vaiheiden läpi, eikä ole tullut tarvetta vaihtaa. Hienoa, että olet pärjännyt vaikeassa perhetilanteessa, mutta kyllä minusta on hyvä, että me kaikki emme joudu edes yrittämään sitä.

Vierailija
2/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei joudu moiseen tilanteeseen ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnitellaan jo alttarilla.

Puhuttaisko oikeasta asiasta, eikä serkun jalkasienestä, kun ei se oikein liity tähän.

Piste AP.lle siinä mielessä, että hienoa, että joltain löytyy toi asenne ja tahto. Kukaan tuskin suunnittelee avioeroa elämäänsä, mutta in case, hienoa jos taistelee hyvän elämän puolesta.

Vierailija
4/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tasan toisinpäin. Ap nostan hattua!

Vierailija
5/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä siinä ensimmäisessä parisuhteessa ja perheessä olisi silti kannattanut kehittyä.

Vierailija
6/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnitellaan jo alttarilla.

Puhuttaisko oikeasta asiasta, eikä serkun jalkasienestä, kun ei se oikein liity tähän.

Piste AP.lle siinä mielessä, että hienoa, että joltain löytyy toi asenne ja tahto. Kukaan tuskin suunnittelee avioeroa elämäänsä, mutta in case, hienoa jos taistelee hyvän elämän puolesta.

jo ennen eroa, eikä vasta sen jälkeen.

Vierailija
7/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä matka täällä monella henkisellä puolella.Toivotan kuitenkin hyvää täydellistä elämää,joka ei toivottavasti yllätä ikävästi.

Vierailija
8/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä matka täällä monella henkisellä puolella.Toivotan kuitenkin hyvää täydellistä elämää,joka ei toivottavasti yllätä ikävästi.

mutta sen verran nöyryyttä voisi olla mukana, että voisi myöntää, että ei se ero kuitenkaan niin hirveän hienoa ole, vaan parasta olisi, jos sen voisi välttää. Ei se, että sen saisi hoidettua hyvin.

Vierailija
9/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan oikeasti pystyin pelastamaan elämälle mieheni lapsen, jota hänen äitinsä oli laiminlyönyt. Mieheni ja terapeuttien avulla toki, mutta oma osuuteni oli ratkaiseva, siitä ovat kaikki perhettämme seuranneet yksimielisiä. Käytin siihen kaiken elämänkokemukseni ja kaiken rakkauteni. Ei siihen olisi moni muu pystynyt.

Vierailija
10/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka suhtautuvat asiaan kuin, että parempi ois ennakoiva ajo, ettei tule kolaria.

Haluan keskustella ihmisten kanssa, jotka myöntävät, että se kolari voi tápahtua ennakoivasta ajosta huolimatta...

Turha vaiva.

ap

Vierailija
11/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka suhtautuvat asiaan kuin, että parempi ois ennakoiva ajo, ettei tule kolaria. Haluan keskustella ihmisten kanssa, jotka myöntävät, että se kolari voi tápahtua ennakoivasta ajosta huolimatta... Turha vaiva. ap

jotka ovat kanssasi samaa mieltä.

En siis vastaa enää, koska mielipiteeni on mielestäsi väärä.

Vierailija
12/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan äiti omille lapsille.

Vierailija
13/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on uusperhe, mutta eronnut meistä aikuisista ei ole kumpikaan.

Vierailija
14/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vissi ero. JOs lähdetään siitä, että olen 28 ja me ei erota koskaan, tämä keskustelu on taivaan turha.

Jos lähetään siitä, että ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta ja joo, toi on mahdollinen tilanne, taivas on rajana keskustelulle!

ap

Vierailija
15/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole täydellinen nainen joka on ennakoinut niin että me ei erota koskaan, mies kun päätti toisin kun olimme olleet yhdessä vaatimattomat 25vuotta.

Nostan hattua kaikille joilla on hyvät suhteet ex:n, tämän uuteen puolisoon, nyxän exään ja nyxän lapsiin ja ex anoppiin ja nyx anoppiin ja kaikkiin mahdollisiin ex tai nyx sukulaisiin.

Olen ylpeä ainoastaan siitä että olen säilyttänyt hyvät suhteet ex anoppiin.

Onnea ap jos olet pystynyt luomaan ja pitämään kaikki suhteet kunnossa, tosiaan aika harva siihen pystyy.

Vierailija
16/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä,äitipuoli ja äiti uusperheessä. Tämä minun uusperheeni on elämäni aarre.

Rakastan kaikkia meidän perheemme lapsia ja tunnen ylpeyttä heistä jokaisesta. Puolisoni entisen vaimon kanssa meillä on asialliset, hyväntuuliset välit. Oma exäni on ihana isä ja ihan ok muutenkin. Ex-anoppini on yksi parhaimmista ystävistäni.

Mitähän vielä satuilisin? Ei tämä ole kuitenkaan satua vaan ihan totta.

Olen kulkenut tähän pisteeseen pitkän tien. Eroni jälkeen oli kamalaa mutta siitä selvittiin.

Yhteen menin nykyisen mieheni kanssa niin että molemmilla oli puhtaat paperit taskussa, ei jäänyt petettyjä eikä jätettyjä.

Joskus puolustin ydinperhettä yli kaiken ja ihmettelin miten voi edes olla uusperheitä kunnes elämä opetti. Nykyään en lokeroi ihmisiä vaan otan heidät sellaisena lähelleni kuin he ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi