Miten teillä juhlitaan Saulin voittoa tänä iltana?
Me aiomme kohottaa maljat heti kun Saulin voitto on varmistunut ja saamme maallemme parhaan mahdollisen presidentin sitten Kekkosen aikojen.
Kommentit (25)
JUMALAA että antoi meille oikeamielisen presidenttin.
allah akbar
JUMALAA että antoi meille oikeamielisen presidenttin. allah akbar
Tietty suru tulee vähän puseroon, mutta life goes on!
Ihmeemmin, vois liputtaa huomenna!
ja laitan sen odottamaan aikaa parempaa. Ei mitään aihetta juhlia jos sauli voittaa... tosin en karistele tuhkaa päällenikään. Mutta jos Haavisto voittaa niin taidan korkata sen skumpan ja lähteä torille. =)
Haavistostahan se presidentti tienkin tulee, koska minä äänestin häntä!
Haavistostahan se presidentti tienkin tulee, koska minä äänestin häntä!
että Suomi on kokoomuslaisella pääministerillä ja presidentillä Euroopan oikeistolaisin valtio.
että Suomi on kokoomuslaisella pääministerillä ja presidentillä Euroopan oikeistolaisin valtio.
tuohan on vaan hyvä asia!
Kuka nyt jossain vitun vasurimaassa haluaisi asua?
Ei kukaan järkevä ihminen ainakaan.
Mutta sitten ajattelen sitä, miten hienon kampanjan Pekka teki, miten mahtavia tempauksia kannattajat järjestivät ja kuinka sitä hetken aikaa uskoi taas ihmisyyteen.
Vai pitäs sitä vielä juhuliakki?? Elä unta nää!
Vaikka se idiootti porvari voittaaki nii ei sitä täysjärkiset juhuli!
Kiitän mielessäni molempia ehdokkaita herrasmiesmäisestä käytöksestä kampanjoissaan ja olen helpottunut kun ei tarvitse enää av:lta lukea ala-arvoista loanheittoa kummankaan päälle.
tonnin setelillä sikarin, ja maiskuttelen suussani konjakkia ja asetan monokkelin silmälleni.
ottaa kylvyn seteleissä ja osakepapereissani.
Ja köyhät katsovat ylös minuun:
Auttakaa meitä, he anovat.
Ja minä vastaan:
Menkää töihin hipit.
ja lauletaan hautajaishymnejä. Yksittäinen kyynel saattaa virrata poskea pitkin, kun katsomme kaukaisuuteen finlandian soidessa taustalla.