Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko Nutriletin VLCD-jakso kestää?

Vierailija
05.02.2012 |

Ja myydäänkö kaupassa valmiita pakkauksia tähän jaksoon tyyliin kaikki kerralla vai pitääkö alkaa ite kokoamaan jakson aterioita erikseen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja smoothie-juomia valvotusti, ei mitään patukoita tai aterioita. Omin päin suositellaan korkeintaan 2-3 viikkoa.

En syö mitään muuta ruokaa, vain vähäkalorisia vihanneksia ja salaattia

Vierailija
2/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap (joo avuton, tiedän..)

=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen vetänyt tuon 10 viikkoa kahdesti, ekalla kerralla tiukemmin ilman salaatteja, jolloin lähti 18 kg, toisella kerralla lähti 10 kg, kun söin aika kaloripitoisen salaatin iltaisin ja varmasti menetin ketoosin sen vuoksi.

Pitäisi aloittaa uudelleen.

Mä ostan aina pirtelö- ja keittopakkauksia tarjousten ja makujen mukaan. Esim. Vapaa Valinnasta saa 5 pussin tomaattikeittopaketin hintaan 2.50 just nyt. Oon vähän hamstrannut niitä, jos pääsis alkuun taas. Ketogeenisenä paras, kun ei ole mielitekoja ja olo on euforinen.

Vierailija
4/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienellä präntillä ohje, katso sellaisia pakkauksia joissa on vaikka 15 pussia mansikkapirtelöä.

Oma dieettini on ravitsemusterapeutin laatima, se on tosi tiukka. Lääkäri valvoo laihduttamista.

Nutriletilla on myös 5 vuorokauden Quick Start -paketti, jossa on kaikki valmiiksi joka päivälle. Se on koottu pastaruuista, patukoista, liemistä, keitoista, vanukkaista. Aloita vaikka sellaisella! (MInulle se ei nyt käy, mutta käytin yhden pakkauksen alkuvuodesta. Ihan syötävää!)

Vierailija
5/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen laskeuduttiin tämän viikon aikana. Ei ole vielä tullut ketoositila vaan olen nälkäinen! Olen syönyt kaiken siitä 400g:sta mitä on luvattu esim. kukkakaalia tai porkkanaa.

Kuinka kauan meni saavuttaa se euforinen nälättömyys? Viikko, kaksi?

Vierailija
6/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nutriletin sivuilta ohjeet. 5 pussia päivässä, jos täysnutraat ja esim. kahdessa viikossa lähtee joku 6 kg. Osa painosta palautuu, kun alkaa syömään oikeaa ruoaa jo pelkästään siksi, että suolistoon kertyy tavaraa.

Ketoosiin pääsee, jos ei syö muuta tai syö vain vähähiilarisia kasviksia, tonnikalaa, kananmunaa, kanaa jne. niin, ettei päivän kalorit ylitä 800.

Vierailija
7/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei syö liikaa hiilareita. Porkkanassa on muuten aika paljon hiilareita, sitä ei kannata paljoa popsia, jos ketoosiin haluaa.

Kurkkua, tomaattia, kaaleja, paprikaa, sipuleita jne.

Vierailija
8/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon vain, samoin osa kaaleista. Minulla on ohje, jossa on rajattu joitakin tiettyjä vihanneksia max 400 grammaan päivässä (on yhteensä 100kcal). Hedelmiä ja marjoja ei ole sallittu lainkaan, ei mylskään mitään ylimääräistä ruokaa.

Täytyy yrittää kestää vaan nälkää... Jätän vähemmälle seuraavaksi nuo hiilaripitoiset vihannekset.

Vierailija
9/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihanneksia saa syödä yhteensä sen 400g päivässä. Olettaisin että kalorimäärän ja hiilihydraattipitoisuuden takia niitä ei voi kiskoa määrättömästi, ketoosi menee pieleen.

Tuohon määrään mahtuu esim. 2 porkkanaa, lohko kukkakaalia, puolikas suippopaprika ja 1 punasipuli.

Monia muita vihanneksia voi syödä ilman rajoituksia.

Vierailija
10/10 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 kg pitäisi saada pois vielä, niin olisin hoikka tyttö kesällä:) Tsemppiä muillein nutraajille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan