Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lauantai-ilta:

Vierailija
05.02.2012 |

Mies oli käyttäytynyt lupauksistaan huolimatta taas inhottavalla tavalla (ei siitä sen enempää). Minä pahoitin siitä mieleni ja pyysin miestä katsomaan asiaa minun näkökulmastani. Mies sanoi, että ei katso. Aloin itkeä, mies katseli vähän aikaa sitä ja alkoi nukkua sohvalla istuallaan.

Meillä on tällaista. Mitä luulet, onkno tällaisella liitolla tulevaisuutta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin tuollaisesta suhteesta jos vain mahdollista.

Vierailija
2/11 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kertoo jo aika paljon jos tulet tänne kysymään neuvoa, ero taitaa olla aika usein mielessäsi? Mieti miten oikeasti haluat kuluttaa elämäsi, onko rakkautta, syitä pysyä yhdessä jne. Oletko puhunut myös eron mahdollisuudesta miehesi kanssa? Miten siihen reagoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en halua tällaistakaan. Kiireinen arki meillä menee hyvin, mutta kun on hetki aikaa olla yhdessä, nousevat tällaiset tilanteet esille. Haluaisin onnellisia hetkiä. Haluaisin ihmisen, josta tuntuisi pahalta, jos hän on saanut minut itkemään. Meillä on lapsia enkä voisi tehdä heistä erolapsia. Kaiken lisäksi rakastan miestä.

ap

Vierailija
4/11 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli käyttäytynyt lupauksistaan huolimatta taas inhottavalla tavalla (ei siitä sen enempää). Minä pahoitin siitä mieleni ja pyysin miestä katsomaan asiaa minun näkökulmastani. Mies sanoi, että ei katso. Aloin itkeä, mies katseli vähän aikaa sitä ja alkoi nukkua sohvalla istuallaan.

se tapaus joka yhden kaljan juotua alkoi sössöttämään? Ja vaimo ihan hiilenä.

Vierailija
5/11 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin tuli heti ekana mieleen

Vierailija
6/11 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin tuli heti ekana mieleen

Vierailija
7/11 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus aikaisemmin olen. Syy on siis toinen (en viitsi palata siihen aiheeseen nyt). Meillä ei ole keskusteltu tänään oikeastaan ollenkaan.

ap

Vierailija
8/11 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lopettaisit tuollaisen naurettavan turhanpäiväisen mielesipahoittelemisen. Katso välillä asioita myös miehesi kantilta ja lopeta olemasta tollanen nössö.

En hetkeäkään usko, että se mitä miehesi teki, olisi niin paha juttu, että sulla olisi oikeus moiseen mököttömiseen. Pyydä anteeksi mieheltäsi lapsellista käytöstäsi.

Vierailija
9/11 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/11 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastausta, että liitollanne ei ole tulevaisuutta. Kauanko aiot odottaa ihmettä tapahtuvaksi?

Vierailija
11/11 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleänsä pahoittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä