Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*KESÄKUISET HUHUU!*

14.11.2005 |

Jokos teillä ryömitään? Meillä tyttö jo puskee kovasti pyllyä ylös ja jos laitan matolle, niin kohta on jo huoneen toisella puolella, kierien ja puskien.

Tyttö on kyllä laiheliini, vain 6.5 kg ja 66 cm, että jaksaakin itseään liikutella.

Muuten on mielenkiintoista aikaa, kun vauvalla on selvästi tylsää joskus, lelut jo kaluttu, kokoajan pitää keksiä lisää ja annas olla kun isoveli ei ole paikalla ja joutuu tyytymään vain äidin seuraan, niin

B-O-R-I-N-G :)

Kaksi kertaa päivässä syödään, päivällä menee vähän kasvista ja illalla noin puoli purkkia hedelmää. Tuttipulloa ei ota, joten yritän nokkamukista velliä antaa pian, pitää vaan ostaa se nokkamuki ensin..

Onko kukaan ehdottanut mitään tapaamisia? Olis kiva nähdä samanikäisiä mussukoita, kavereilla jo isompia, olen ainoa " vauvallinen" .

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen kantaa tarhasta pöpöjä siihen malliin, että kai tämä on väistämätöntä. Esikoinen itse sairasti ensimmäisen flunssansa 1,5 vuotiaana. Kaksi viikkoa olen kantanut Tobiasta lähes joka minuutin kun mies on ollut hereillä, muuten on on huutanut aivan pää punaisena. Pieniä aikoja (3-5min) on jaksanut olla lattialla mutta sitten takaisin syliin. Sylissä pystyasennonssa olo on ollut ihan ok sentään. Yöt on mennyt 10-20 heräämisellä mutta viikko sitten korvat oli ihan kunnossa. Tänään kuitenkin selvä korvatulehdus ja lääkekuurille, toivottavasti auttaa nimittäin tämä mamma on kuolemanväsynyt.

Meillä mennään myös tissin voimalla edelleen, 4kk mitat oli 8120/ 68 eli ei kiirettä soseille. Yöllä syödään kerran ja unet normaalisti 20.30/21-6.30-7 mutta nyt on ollut mitä sattuu.

Meillä kanssa takamus nousee komeasti masullaan ollessa ja suorille käsille nousee kroppa komeasti. Kiljutaan, jutellaan ja nauretaan, erityisesti isoveikan pelleilyt saa naurut. tobias on myös kiinnostunut kuvista ja lyhyistä saduista sekä musiikista kja laululeikeistä. Mahalla pyöritään oman navan ympäri ja sentin pari herra pääsee eteenpäin. Kaikki mikä on käden ulottuvilla pitää laittaa suuhun mikä aiheuttaa meillä pikku hiljaa ongelmia, koska isoveljen bionicklet ym. lojuu välillä siellä missä ei pitäisi ja tätä ollaan kovasti yritetty tsempata mutta ....

Tobias nukahtaa itse omaan sänkyynsä kun saa tutin suuhun ja siihen päälle unilampaansa, jota pitää hieroa naamaa vasten ja samalla tuttikin pysyy mukavasti paikoillaan. Se on kyllä tosi helpottavaa, jää vähän omaa aikaa kun ei tarvi pinniksen reunalla notkua.

shamu

Vierailija
22/22 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valvottu 4 yötä, varmaan valvotaan ensi yökin. Poika päätti ryhtyä hampaiden teko puuhiin 5kk kunniaks. Vkonloppuna puhkes eka alas ja nyt on tulossa heti toinen perään, sen alhaalla nököttävän viereen.. Oishan se kurjaa jos hampaan pitäis yksin olla, kaverin kanssa on kivempaa.. Huoh, kun sais nukkua itsekin..

Meillä syödään 3 kiinteää ateriaa päivässä ja muuten tissitellään. Ois ollu kivaa jos oltais mekin päästy 6kk täysimetyksellä mutta siitä oon onnellinen että maitoa vielä riittää kun esikkoa sain imettää vain 2kk ja sekin osittaisimetystä. Nyt ollaan siis jo paljon pidemmällä siinä asiassa.

Aatu ei vielä liiku, yritys on kyllä kovaa. Mahallaan ollessa hytkyy kovasti ja hermostus tulee kun ei pääse eteenpäin. Sitterissä ei enää viihdy vaan pystyyn pitää punkea ja olla sylissä istumassa. Aamupalalla meillä on siis pienet sormet kiinni mun leivissä tai lautasella..

Mulla ei oo mitään sitä vastaan että kesisten kuvia päivitetään, toisaalta vois myös perustaa yahoolle oman s-postilistan missä voisi vaihtaa kuulumisia, sopia tapaamisia ja sinne saa jokaiselle oman albuminkin.. Täällä nää viestit aina hukkuu toisten viestien sekaan ja viesti ketjut venyy tosi pitkiksi. Miltäs se kuulostaa? Kyselin yhdessä ketjussa onko kesäkuisissa ketään keravan lähistöltä? Taisi sekin viesti johonkin hävitä..

Nyt pitää lähteä pistämään koirat nuhteeseen, pitävät bileitä alakerrassa.. Josko sitä sit painuis unille että ehtii nukkua ennenku poika alottaa taas yöelämän..

-Jonna ja " Asterix" 5kk ja 5pv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla