Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako poskiontelotulehduksen ehkäisemiseen se,

Vierailija
04.02.2012 |

että käyttää nenäsumutteita (esim. otrivin)? Tai auttaako allergialääkkeet kuten heinix? Joskus mennyt siihen että antibioottikuuri on tarvittu, en haluaisi sitä nyt..poskionteloita jomottaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun tulee nuha ala syömään duaktia (on reseptilääke). Apteekissa sanoivat että otrivin on vastaavanlainen. Sitä olen käyttänyt ja aika hyvin on tehonnut. On noussut poskionteloihinkin, mutta tullut ilman antibioottia pois ja kohatalisen nopeasti.

Vierailija
2/6 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otrivinia mulla on, joten käytän sitä jatkossa säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole ollut poskiontelontulehdusta sen jälkeen, kun 5 vuotta sitten aloin käyttää sitä. Sitä ennen kerran pari vuodessa.

Vierailija
4/6 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otrivinia mulla on, joten käytän sitä jatkossa säännöllisesti.

Kuin 10 päivää. Myös muita konsteja rinnalle, höyrytys, mynthon-tee yms.

Vierailija
5/6 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otrivinia tai Nasolinia. Voi tulla ns lääkenuha eli aiheuttaa enemmän tukkoisuutta kuin lieventää. Jää siis tavallaan koukkuun.

Itselläni tuo lääkenuhatilanne alkaa kehittyä jo muutaman päivän käytön jälkeen. Tuntimäärä, minkä nenä pysyy auki, lyhenee joka suihkauksen jälkeen ja pian se on vain muutaman tunnin.

Vierailija
6/6 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäsumutteita EI saa käyttää yhtäjaksoisesti kuutta päivää kauempaa, koska ne ennen pitkää paksuntavat nenän limakalvoja ja johtavat krooniseen nuhaan, sanoi lääkärini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän