Mies ei suostu tamppaamaan mattoja, pakkasta vain -27
Tänään siivouspäivän kunniaksi kehkeytyi riita. Laiskimus äijä ei suostunut tamppaamaan mattoja, on muka liian kylmä ja ensiviikolla lämpenee. Minulla on 37,5 astetta kuumetta, mutta piti itse mennä tamppaamaan. Raivostuttavaa. Kiitos.
Kommentit (20)
just kovalla pakkasellahan ne pölypunkit saa kyytiä.
Siis tamppaako joku vielä oikeesti mattoja???
Jossain maallako? En ole kuullut sitten oman lapsuuden. Aika söpöä toisaalta :)
Matot puhdistuu imuroimallakin.
Toki niitä voi tuulettaa mutta enpä ny ehdoin tahdoin itsekään kovin kauas lähtis ainakaan mattoja kuljettemaan kovalla pakkasella. Toki voisin parvekkeelle nostaa tuulettumaan.
Tänään siivouspäivän kunniaksi kehkeytyi riita. Laiskimus äijä ei suostunut tamppaamaan mattoja, on muka liian kylmä ja ensiviikolla lämpenee. Minulla on 37,5 astetta kuumetta, mutta piti itse mennä tamppaamaan. Raivostuttavaa. Kiitos.
vai siivouspäivä, ja itse sopivasti kipeä. Eikö sitä voisi siirtää kunnes olet parantunut ja voisitte siivota yhdessä.
Mikä ihmeen pakkomielle olla siivouspäivä juuri tiettynä päivänä?
Toivottavasti mies osaa arvostaa itseään ja jättää tommosen narsistin huutelemaan ohjeitaan peiton alta.
Kehtaat vielä tänne tulla avautumaan!
Itekin heittelin just kaikki pihalle pakastumaan, vaikken mitään tamppaamista muuten harrastakaan
Toki niitä voi tuulettaa mutta enpä ny ehdoin tahdoin itsekään kovin kauas lähtis ainakaan mattoja kuljettemaan kovalla pakkasella. Toki voisin parvekkeelle nostaa tuulettumaan.
ootko koskaan käynyt tamppaamassa nukkamattoa "joka puhdistuu imuroimallakin"?
Toki niitä voi tuulettaa mutta enpä ny ehdoin tahdoin itsekään kovin kauas lähtis ainakaan mattoja kuljettemaan kovalla pakkasella. Toki voisin parvekkeelle nostaa tuulettumaan.ootko koskaan käynyt tamppaamassa nukkamattoa "joka puhdistuu imuroimallakin"?
Meillä on paksuja nukattuja villamattoja, jotka puhdistuvat imuroimallakin. Sitten on muutama pitkähapsuinen puuvillainen vessanmatto, joista ravistelen irtoroskat äkkiä lattialle ja imuroin pois, jos eivät kaikki imurilla suoraan irtoa. Asumme tosin omakotitalossa ja nopsaan ne ravistaa ulkonakin sen verran kuin tarvitsee. En hankkisi edes mattoa, josta ei roskat imurilla lähde.
Pakonomaisesti en siivoa sairaana enkä hermostu vaikka mieheni ei kovalla pakkasella veisi mattoja ulos juuri tiettynä päivänä.
jätä se sika! ansaitset parempaa ja löydät sen hetkessä!
Tuulettaa vaan hangessa,etkä sinäkään mitään marttyyrikorttia voi käyttää pienestä lämmönnoususta.
eilen, perjantaina, töitten jälkeen vaikka pakkasta kans oli n. 30 astetta.
Siivouspäivä on meillä aina perjantai, lauantai ja sunnuntai otetaan lunkisti.
ps. mitä enämpi pakkasta, sen parempi matoille.
-27 on puhdas tekosyy. Ap
halusit vaan olla laiska lehmä.
Tod. näk. provo, koska ei noin neuroottista siivousihmistä kukaan jaksais. Ite makaa sängyssä ja itkee av-palstalle kun mies ei noudata siivousohjeita.
Iso HV sulle.
Toki niitä voi tuulettaa mutta enpä ny ehdoin tahdoin itsekään kovin kauas lähtis ainakaan mattoja kuljettemaan kovalla pakkasella. Toki voisin parvekkeelle nostaa tuulettumaan.ootko koskaan käynyt tamppaamassa nukkamattoa "joka puhdistuu imuroimallakin"?
ihan käyttöohjeissa on kielletty. Jos imurointi ei puhdista, niin ainakin pesulassa pesettäminen sen tekee.
Mökillä meillä on räsymattoja, niitä toki tampataan.
Mummoni tamppasi, kun olin pieni. Ja taloissa oli tamppaustelineet.
Se oli aikaa se :)
ihan käyttöohjeissa on kielletty. Jos imurointi ei puhdista, niin ainakin pesulassa pesettäminen sen tekee.Mökillä meillä on räsymattoja, niitä toki tampataan.
voin myöntää että en ole mitään käyttöohjeita meidän nukkamatoista tutkinut, ja ollaan tampattu niitä ehkä 2 kuukauden välein (imuroidaan keskimäärin 3x viikossa). niitä saa tampata vaikka maailman tappiin ja pölyä kyllä irtoaa. meillä ei ole eläimiä ja lapsiakin yksi (jos se nyt mitään vaikuttaa). pesulassa pesetys maksaa n. 70e per matto. mieluummin tamppaan :-)
Sä oot siivoushullu. Näinhän se on, se joka haluu siistiä siivoo.
Mummoni tamppasi, kun olin pieni. Ja taloissa oli tamppaustelineet. Se oli aikaa se :)
missä ei tamppaustelinettä ole pihalla. Missä oikein asut?
Niin siis täällä Hesassa ainakin on.
ei se paljon auta vaikka niistä tappaisikin pölypunkit näin pakkasella. Kun ne tuodaan sisälle, ei mene kuin yksi pölypunkin silmänräpäys niin uudet pölypunkit löytävät paikalle.
Fiksuinta olisi jättää ne matot sinne mattotelineelle pysyvästi. Ehkä ne voisi kantaa sisään jos tulee parempia vieraita.
Näinhän se on, se joka haluu siistiä siivoo.