Onko Niinistön kannattajat kateellisia Haavitolaisille?
Kun meillä haaviston kannattajilla on niin hyvä henki ja takana kaikki suomen kulttuurivaikuttajat. Niinistön tukikonsertissa sen sijaan esiintyjinä mm. Laura Voutilainen ja Danny...Noh, onhan nekin ihan...öö...viihdyttäviä :D
Kommentit (15)
vai onko mulla mennyt nyt jotain ohi
ja sitten niinistön kannattajien on vaikea keksiä mitään hyvää niinistöstä. Ainut asia ainakin tällä palstalla, mihin niinistöläiset pystyvät on morkata vastapuolta eli Haavistoa.
Et ole yhtään kannattajien kirjoittamaa positiivista juttua lukenut Niinistöstä? Ja olet lukenut vain Haavikon morkkausta?
Niinistöstä on ollut todella paljon positiivista - ja mikä parasta, ne ovat faktoja eli kaikkiin löytyy lähteet ja ne voi perustella. Näin ovat kannattajat tehneetkin.
Mä toivoisin Haaviston kannattajilta yhtä hyviä perusteïtä lähteineen. Kiitos.
Miten ihmeessä voittajat voisivat olla kateelisia varmalla häväjälle? En millään ymmärrä tätä yhtälöä.
se mikään haavikko oo. yrittäkää nyt edes sivistää itteenne niinistön kannattajat sen verran, että tiedätte kilpakumppanin nimen
ihan yksinkertaisesti siksi, kun siihen ei ole yhtään mitään aihetta :).
Miten ihmeessä voittajat voisivat olla kateelisia varmalla häväjälle? En millään ymmärrä tätä yhtälöä.
niin...siinäpä se onkin...sitä mäkin ihmettelen...mutta kai meidän haavistolaisten yhteishenki on niin hyvä, että siitä sietääkin olla kateellinen
Vaikka hienoja artisteja Haaviston kannattajista löytyy kieltämättä. Ennemmin minä siellä Haaviston konsertissaa olisin ollut!
Eipä tuo tosiaan sitä voittoa takaa, joten ei mitään syytä olla kateellinen.
vaalien lopputulos se, että Apulanta hajoaa...Tais bändin sisällä näkemykset mennä aikalailla ristiin...
Mahtava fiilis oli muuten Kokoaan suurempi Suomi-konsertissa, katsoin youtubesta siitä tehtyä dokkaria. Jäähalli aivan räjähti, kun Ultra Bra tuli lavalle! Voi kun olisin halunnut olla siellä:)
tää on presidentinvaali eikä mikään kilpailu siitä kuka on coolein tyyppi, se oli jo yläasteella
p.s. laura on suomen kovimpia naisartisteja, näin muusikon näkö/kuulokulmasta
on myös pätevin ulkopolitiikan saralla. Pätevin ehdokas, jolla on arvot kohdillaan. Sehän tässä hienointa onkin!
ei se estä minua pitämästä Ultra bran musiikista. Nämä vaalit ovat niin pieni ilmiö, että en jaksaisi hehkuttaa sen tuoman yhteisöllisyyden nimeen juurikaan. Itse en pelkän äänestämisen takia koe kuuluvani mihinkään porukkaan, vaan tajuan kyllä valintani minimaaliset mittasuhteet.
tää on presidentinvaali eikä mikään kilpailu siitä kuka on coolein tyyppi, se oli jo yläasteella
tän muusikon näkökulmasta Laura ei todellakaan ole mikään suomen kovin naisartisti. Muutenkin häpäisee itsensä idolsissa, kun näyttää suoran kateuden niille kokelaille..
ole ihan noinkaan... Tämä ON ihan oikeasti joku cooliusvertailu.
Sen näkee Haaviston kannattajien kommenteista -ei toki kaikista- ihan selvästi.
tän muusikon näkökulmasta Laura ei todellakaan ole mikään suomen kovin naisartisti. Muutenkin häpäisee itsensä idolsissa, kun näyttää suoran kateuden niille kokelaille..
väität ettei osaa laulaa niin korvasi ei kuule
kovimpia, sanoin, ja ihan sen perusteella miten laulaa teknisesti oikein
eihän hän anneli saaristolle esim. pärjää, annelilta ei epävireistä ääntä kuule ikinä, mutta kummasta sitten tykkää tai jostain kolmannesta, se on makuasia, mutta laulun puhtautta voi ihan mittarilla mitata
ja olen kyllä kuullut lauraltakin epävireistä laulua, ei siinä mitään, mutta vire plus esiintyminen plus menestys, et voi kiistää asiaa
itse en omista yhtäkään hänen levyään enkä erityisesti ihaile, mutta korva on tinkimätön mittari
t. se muusikko
ja sitten niinistön kannattajien on vaikea keksiä mitään hyvää niinistöstä. Ainut asia ainakin tällä palstalla, mihin niinistöläiset pystyvät on morkata vastapuolta eli Haavistoa.