Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva kierii :) Miten kauan menee yleensä että alkaa ryömiä?

Vierailija
03.02.2012 |

Vauvani melkein 7 kk on alkanut kieriä ympäri huonetta :) Onko jotain ohjenuoraa milloin suunnilleen voi alkaa tuosta ryömiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä koskaan,jos oppii että tavaroiden luokse pääsee kierimälläkin.Mun vauva oli juuri sellainen,kieri vaan ympäri asuntoa.Oppi 11kk iässä kävelemään.

Vierailija
2/5 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi kuisena oppi tuon pyörimisen/kierimisen.

Pitkäksi aikaahan tuo tuntuikin riittävän etenemisen menetelmäksi, mutta nyt on alkanut tuskastuttaa puolivuotiasta. Pystyssä vaan pitäisi saada olla, siis seisoa käsistäpidettäessä ja tällälailla tepastella.

Ei vielä juurikaan merkkejä että olisi ryömimään lähdössä, tai konttaamaan. Ei edes oikeastaan istu ilman tukea.

Eikä varmaan mikään ihme vaikkei ryömisikään missään välissä, eteenpäin kun pääsee kierimälläkin, ja kävelemään olis jo kova hinku! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen alkoi kierimään 6kk ikäisenä, mutta ryömimään vasta 10-kuisena ja konttaamaan 13-kuisena. Käveli 1v2kk ikäisenä.

Vierailija
4/5 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä koskaan,jos oppii että tavaroiden luokse pääsee kierimälläkin.Mun vauva oli juuri sellainen,kieri vaan ympäri asuntoa.Oppi 11kk iässä kävelemään.

Voi että, kuulostaapa suloiselta: ympäri asuntoa kierivä vauva! Tää mielikuva sai mut hyvällä tuulelle :)

Vierailija
5/5 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kuulostaapa suloiselta: ympäri asuntoa kierivä vauva! Tää mielikuva sai mut hyvällä tuulelle :)

oli vaikeuksia oviaukkojen kohdalla kun pää meinas osua oven pieleen,mutta oli kyllä aika taitava siinä.Kuulin juuri neuvolasta että vauvan olisi tärkeä oppia ryömimään ja konttaamaan,liittyy jalkojen ja käsien yhteistyöhön.