Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joiltakin demareilta mahtavaa takinkääntöä Haaviston taakse!

Vierailija
03.02.2012 |

En kyllä arvosta pätkääkään näitä demareita, jotka nyt lobbaavat Haavistoa ihan täysillä ja jatkuvalla syötöllä mediassa sekä sosiaalisessa mediassa.

Mihinkä se Lipponen jäi? Senhän piti olla se paras ja nyt samat tyypit lobbaa Haavistoa presidentiksi huomattavasti suuremmalla näkyvyydellä kuin aikoinaan Lipposta :)

Että huomioikaa tämä pääkaupunkiseudun demariäänestäjät. Itse en kyseisiä ladyja enää tulevaisuudessa demarina ääneistäisi. Kunnioitan joidenkin demarimiesten päätöstä ilmoittaa, että Paavo oli paras ehdokas, mutta nyt on pakko valita, joten Haavisto / Niinistö ilman kummankaan ehdokkaan taakse asettumista todella näkyvästi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä arvosta pätkääkään näitä demareita, jotka nyt lobbaavat Haavistoa ihan täysillä ja jatkuvalla syötöllä mediassa sekä sosiaalisessa mediassa. Mihinkä se Lipponen jäi? Senhän piti olla se paras ja nyt samat tyypit lobbaa Haavistoa presidentiksi huomattavasti suuremmalla näkyvyydellä kuin aikoinaan Lipposta :) Että huomioikaa tämä pääkaupunkiseudun demariäänestäjät. Itse en kyseisiä ladyja enää tulevaisuudessa demarina ääneistäisi. Kunnioitan joidenkin demarimiesten päätöstä ilmoittaa, että Paavo oli paras ehdokas, mutta nyt on pakko valita, joten Haavisto / Niinistö ilman kummankaan ehdokkaan taakse asettumista todella näkyvästi.

demarit eivät saisi näkyvästi mennä sen taakse jota kannattavat? Minusta siihen on kaikilla todellakin oikeus.

Outo kysymys tuo mihin Lipponen jäi, koska Lipponen ei ole enää mukana vaaleissa. Nyt pitää katsoa eteenpäin eikä taaksepäin. Itsekin demarina muuten äänestin Haavistoa jo ensimmäisellä kierroksilla, minusta hänen näkemyksensä ovat erittäinkin demarimaisia joskin vahvemmalla ympäristöpainotuksella. Ja valitettavasti, 1990-luvun asioiden hoidosta alkaen olen vähän pitänyt Lipposta demarien petturina joka oli välillä Kokoomuslaisempi kuin itse kokoomuslaiset ja osallistui kansan kurjistamiseen säästöjen nimissä Niinistön rinnalla innokkaasti. Plus että Lipponen oli jo vähän vanha mies 6 vuotiseen kauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän