Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodeissa on niin huutava pula työvoimasta, et mä pääsen sinne koska vaan työkokeiluun.PM

Vierailija
02.02.2012 |

Mitäs siihen sanotte? Ette voi asialle yhtään mitään, toivokaa parasta ettei satu oman pentunne päiväkoti kohdalle.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se keino et jättää lääkkeet pariksi kuukaudeksi pois, ni eiköhän ala olla perusteita päästä eläkkeelle jos samantien.

Ja jos mua ei oteta töihin, niin eihän se mun ongelma oo. Kyl sossunrahallakin elää tai voihan sitä putsata pari seniiliä kauppareissulla.

Vierailija
22/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa. Sain just postimyynnistä ellokselta uusia fiskarsin veitsiä, et jos ei eläkettä ala tippumaan, pakko ottaa kovat keinot käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks et jatkanut sitä grafiikkaa?

Vierailija
24/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun vastaantulijan listimisestä, ei tee yhtään tiukkaa.

Vierailija
25/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee rahat ja muut katkolle, eipä oo mitään menetettävää.

Vierailija
26/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun vastaantulijan listimisestä, ei tee yhtään tiukkaa.

tuus tänne ni mä rutistan sua oikeen kunnolla...

Vierailija
27/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat aina mitä tahtovat.. eivät millään voi ymmärtää eikä hyväksyä, ettei kaikkea voikkaan saada mitä haluaa. Kun sanotaankin EI ja vielä, että joudut kyllä itse tekemään työtä elantosi eteen. Tän se tekee, kun vanhemmat ei kestä lasten pettymyksiä pienenä, isona ne saavatkin isot mittasuhteet.

Nyt taas yksi kiukuttelee, uhkaa ja polkee jalkaa kun ei saakaan sitä eläkettä, sitä rahaa, minkä eteen ei tarvitse tehdä mitään. Ei täytellä säännöllisesti lomakkeita, ei käydä missään tarkastuskäynneillä, ei työkokeiluissa, ei työelämäkursseja tai työllisymisajanjaksoja jne EIKÄ varsinkaan säännöllisessä palkkatyössä.

Vierailija
28/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en avaa noita uusia leipäveittipakettaja olenkaan, säästän ne sit terävinä tositoimia varten, uppoo paremmin av-mamman elintasopötsiin.

Ja tiedoksi, mä valitsen vastaantulijoista naisen..

Vierailija
29/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat aina mitä tahtovat.. eivät millään voi ymmärtää eikä hyväksyä, ettei kaikkea voikkaan saada mitä haluaa. Kun sanotaankin EI ja vielä, että joudut kyllä itse tekemään työtä elantosi eteen. Tän se tekee, kun vanhemmat ei kestä lasten pettymyksiä pienenä, isona ne saavatkin isot mittasuhteet.

Nyt taas yksi kiukuttelee, uhkaa ja polkee jalkaa kun ei saakaan sitä eläkettä, sitä rahaa, minkä eteen ei tarvitse tehdä mitään. Ei täytellä säännöllisesti lomakkeita, ei käydä missään tarkastuskäynneillä, ei työkokeiluissa, ei työelämäkursseja tai työllisymisajanjaksoja jne EIKÄ varsinkaan säännöllisessä palkkatyössä.

mä kyllä snaoisin, että tollasia lapsia kasvaa kun ei anneta tarpeeks rakkautta ja hellyyttä ja hyväksyntää...

Vierailija
30/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpito taattu ainakin 12 vuodeksi ellei jopa loppuelämäksi. Paremmin tienaa tappamalla ku olemalla kirurgi.

Vierailija
31/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en avaa noita uusia leipäveittipakettaja olenkaan, säästän ne sit terävinä tositoimia varten, uppoo paremmin av-mamman elintasopötsiin.

Ja tiedoksi, mä valitsen vastaantulijoista naisen..

höpö höpö, eikö olis jo nukkumaanmeno aika...

Vierailija
32/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuuppas tänne niin silittelen vähän sun päätä, sitten untenmaille

Vierailija
33/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdin hyvin nukkua huomenna päivälläkin, ei oo nyt kiire nukkumaan.

Vierailija
34/34 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdin hyvin nukkua huomenna päivälläkin, ei oo nyt kiire nukkumaan.

:D okei, teeppä se. mä lähen nyt enivei nukkuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi