Päiväkodeissa on niin huutava pula työvoimasta, et mä pääsen sinne koska vaan työkokeiluun.PM
Mitäs siihen sanotte? Ette voi asialle yhtään mitään, toivokaa parasta ettei satu oman pentunne päiväkoti kohdalle.
Kommentit (34)
rahaa. Sain just postimyynnistä ellokselta uusia fiskarsin veitsiä, et jos ei eläkettä ala tippumaan, pakko ottaa kovat keinot käyttöön.
miks et jatkanut sitä grafiikkaa?
jonkun vastaantulijan listimisestä, ei tee yhtään tiukkaa.
menee rahat ja muut katkolle, eipä oo mitään menetettävää.
jonkun vastaantulijan listimisestä, ei tee yhtään tiukkaa.
tuus tänne ni mä rutistan sua oikeen kunnolla...
saavat aina mitä tahtovat.. eivät millään voi ymmärtää eikä hyväksyä, ettei kaikkea voikkaan saada mitä haluaa. Kun sanotaankin EI ja vielä, että joudut kyllä itse tekemään työtä elantosi eteen. Tän se tekee, kun vanhemmat ei kestä lasten pettymyksiä pienenä, isona ne saavatkin isot mittasuhteet.
Nyt taas yksi kiukuttelee, uhkaa ja polkee jalkaa kun ei saakaan sitä eläkettä, sitä rahaa, minkä eteen ei tarvitse tehdä mitään. Ei täytellä säännöllisesti lomakkeita, ei käydä missään tarkastuskäynneillä, ei työkokeiluissa, ei työelämäkursseja tai työllisymisajanjaksoja jne EIKÄ varsinkaan säännöllisessä palkkatyössä.
Mä en avaa noita uusia leipäveittipakettaja olenkaan, säästän ne sit terävinä tositoimia varten, uppoo paremmin av-mamman elintasopötsiin.
Ja tiedoksi, mä valitsen vastaantulijoista naisen..
saavat aina mitä tahtovat.. eivät millään voi ymmärtää eikä hyväksyä, ettei kaikkea voikkaan saada mitä haluaa. Kun sanotaankin EI ja vielä, että joudut kyllä itse tekemään työtä elantosi eteen. Tän se tekee, kun vanhemmat ei kestä lasten pettymyksiä pienenä, isona ne saavatkin isot mittasuhteet.
Nyt taas yksi kiukuttelee, uhkaa ja polkee jalkaa kun ei saakaan sitä eläkettä, sitä rahaa, minkä eteen ei tarvitse tehdä mitään. Ei täytellä säännöllisesti lomakkeita, ei käydä missään tarkastuskäynneillä, ei työkokeiluissa, ei työelämäkursseja tai työllisymisajanjaksoja jne EIKÄ varsinkaan säännöllisessä palkkatyössä.
mä kyllä snaoisin, että tollasia lapsia kasvaa kun ei anneta tarpeeks rakkautta ja hellyyttä ja hyväksyntää...
ylläpito taattu ainakin 12 vuodeksi ellei jopa loppuelämäksi. Paremmin tienaa tappamalla ku olemalla kirurgi.
Mä en avaa noita uusia leipäveittipakettaja olenkaan, säästän ne sit terävinä tositoimia varten, uppoo paremmin av-mamman elintasopötsiin.
Ja tiedoksi, mä valitsen vastaantulijoista naisen..
höpö höpö, eikö olis jo nukkumaanmeno aika...
tuuppas tänne niin silittelen vähän sun päätä, sitten untenmaille
Mä ehdin hyvin nukkua huomenna päivälläkin, ei oo nyt kiire nukkumaan.
Mä ehdin hyvin nukkua huomenna päivälläkin, ei oo nyt kiire nukkumaan.
:D okei, teeppä se. mä lähen nyt enivei nukkuun
Ja onhan se keino et jättää lääkkeet pariksi kuukaudeksi pois, ni eiköhän ala olla perusteita päästä eläkkeelle jos samantien.
Ja jos mua ei oteta töihin, niin eihän se mun ongelma oo. Kyl sossunrahallakin elää tai voihan sitä putsata pari seniiliä kauppareissulla.