Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pähkinöitä tekis mieli , mies ei suostu näin pakkasella autoa ottaa käyttöön.

Vierailija
02.02.2012 |

Ärsyttää tuo, ne on minun himo en tykkää karkeistakaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei..melko avutonta

Vierailija
2/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo, ne on minun himo en tykkää karkeistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mee ostamaan niitä pähkinöitä.

Vierailija
4/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppaan on lyhyt matka, niin en antaisi meilläkään miehen turhaan käynnistää autoa. Ainoastaan siinä tapauksessa, että sillä tulisi ajeltua niin paljon, että auto lämpeisi.

Ja toisaalta, en kyllä pähkinä/karin himon takia antaisi autoa käynnistää :)

Vierailija
5/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei..melko avutonta

Vierailija
6/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun himossaan pitäisi silmät kiiluen päästä kohti kauppaa, käynnistää auto tulipalopakkasella ja kaasuttaa sillä kuola valuen sininen savuvana perässä markettiin yhden pähkinäpussin vuoksi.

Onko susta tosissaan kohtuutonta odottaa pähkinöiden ostoa siihen, kun menette muutenkin ruokaostoksille. Vai onko niitä pähkinöitä saatava heti, kun himo iskee.

Tuollainen himohan on jo sairaus, kun se hallitsee elämää noin. Hoitoa siihen pitäisi saada. Naurattaa vain, kun ap menee jonnekin AA-ryhmään: "Moi, olen Anne, olen pähkinäholisti."

Vierailija
7/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppaan on lyhyt matka, niin en antaisi meilläkään miehen turhaan käynnistää autoa. Ainoastaan siinä tapauksessa, että sillä tulisi ajeltua niin paljon, että auto lämpeisi.

Ja toisaalta, en kyllä pähkinä/karin himon takia antaisi autoa käynnistää :)

Vierailija
8/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keksin aina kaikkea muuta tarpeellista joka pitää saada just nyt kun röökit on loppu. Mies ei polta.

Piiotan vaikka lapsen viimeiset vaipat ja sanon että hups, ne pääs vahingossa loppumaan, pakko käydä kaupassa :)

Vierailija
9/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se auto käyttöä varten ole?

Vierailija
10/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tainnu olla näin pakkasta.

Vierailija
11/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistelemään autoa noin typerän syyn takia. Mäkin rakastan pähkinöitä, mutta enpä alkais autoparkaa moisen takia rääkkäämään. Enkä ihan ekologisista syistäkään lähtis yhden pähkinäpussin takia mihkään ajelemaan. Hillitse himos nainen. Harrastakaa vaikka seksiä, niin pähkinät unohtuu.

Vierailija
12/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on toinen puoli liian lähellä portaita. Sen takia ajoi niin lähelle portaita kun pojan auto oli siinä vieressä.

Vierailija
13/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistelemään autoa noin typerän syyn takia. Mäkin rakastan pähkinöitä, mutta enpä alkais autoparkaa moisen takia rääkkäämään. Enkä ihan ekologisista syistäkään lähtis yhden pähkinäpussin takia mihkään ajelemaan. Hillitse himos nainen. Harrastakaa vaikka seksiä, niin pähkinät unohtuu.

Vierailija
14/14 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa olis aikaa käyttää kaupassa.