Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menin sanattomaksi työhaastattelussa.

Vierailija
02.02.2012 |

olen täällä aiemmin pähkäillyt vaihtaako kivasta mutta alipalkatusta työstä toiseen..

olin tänään haastattelussa, jossa toimitusjohtaja ilmoitti heti kättelyssä että tänne on tullut 180 hakemusta eikä hän ole koskaan nähnyt yhtä kiinnostavaa ja hyvää hakemusta kuin minun.

tarjosi 1000 e kovempaa palkkaa samasta työstä kuin mitä nyt teen!

olivat jo etukäteen päättäneet ilmeisesti palkata mut koska haastattelu oli lähinnä mun ylistämistä, kuinka täydellinen olisin heille.

ja kyseessä siis pörssiin listautunut yritys..

vituttaa että kärvistelin vuosikaudet alipalkatussa työssä pikkupomon nokittavana ja pompoteltavana enkä tajunnut arvoani.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A dream come true:) Toivo ei siis ole mennyt, kelpais mullekin.

Vierailija
2/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa jos tämä on totta. Minulle herää kyllä heti epäilys että onko tuossa joku juoni... onko kyseessä tehtävä jossa odotetaankin aivan älytöntä panostusta palkkaan nähden, tai sitoutumista johonkin arveluttavaan, tai provisiopalkkainen tehtävä jossa provisiot eivät tulekaan olemaan sitä mitä luvataan.

On vain epäluuloinen luonne kun joku on parempaa kuin olisi uskonutkaan ;) Mutta jos asiat ovat juuri noin hyvin niin hieno juttu elämässäsi äläkä jää suremaan menneitä vuosia, nyt oli tämän aika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea tuosta, tulin itsekin hyvälle tuulelle.

Vierailija
4/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ollut koskaan nähnyt yhtä hyvää? Vinkkejä muille?

Onnea :)

Vierailija
5/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paras tapa saada reilu palkankorotus on vaihtaa työpaikkaa.

Onnittelut!

Vierailija
6/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että näen unta ja herään kohta ettei tää voi olla totta. suosittelen muitakin hakemaan uutta työtä, mikäli vanha duuni tökkii. joskus voi näköjään natsata. :)

ap

Vierailija
7/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

cv:ssä oli kuva. cv itsessään oli todella pelkistetty.

hakemus oli ehkä siinä erottuva että se oli hauska. lopussa oli lainaus eräästä tunnetusta suomalaisesta elokuvasta. hakemus oli hyvin simppeli. mulla on sana hallussa, kai sen huomasi hakemuksesta.

itsekin alkoi epäilyt hiipiä että tää on liian hyvää ollakseen totta. että tässö on pakko olla jotain mätää..

ette usko miten odotan näkeväni tuon v-mäisen pikkupomon naaman, kun kerron lähteväni. takanani on niin paljon know howta, että firma on todella pulassa kun lähden.

voi voi, olisivat arvostaneet aikanaan:D

ap

Vierailija
8/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ap sun aiemman ketjun, tsempitin sua silloin. Mahtavaa kuulla, että kävi näin! Onnea sulle, joskus hyväkin saa palkkansa!

Vierailija
9/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotekin tosi hyvä mieli sinun puolesta. Olet ansainnut paikan! :)

Vierailija
10/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, onneksi olkoon. Tuuletsn täällä puolestasi! (toivo ei olekaan menetetty, minullakaan) ; )

Vierailija
11/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin otsikon ("Menin sanattomaksi työhaastattelussa"), odotin viestissä kertovasi, että sulla oli mennyt haastattelu penkin alle, et ollut tiennyt, mitä vastata kysymykseen X. Iloiten huomasin, että sanattomuuden syy oli ihan toinen :)

Onnea uuteen työhön, AP!

Vierailija
12/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan irtisanoudu ennen kuin olet allekirjoittanut uuden sopparin.

Vierailija
13/13 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnitteluhalit!

Mikä kuva hakemuksessa oli? Oma kuva vai vaan joku kuva?

Liittyikö leffan lainaus sun työhön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi