Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ostat kaupasta jotain yhdelle lapselle, niin ostatko aina muillekin samalla?

Vierailija
02.02.2012 |

Miten teillä toimitaan? Esimerkiksi kauppareissullaa huomaat hyllyssä kivan puuhakirjan, joka sopisi juuri eskari-ikäisellesi. Voitko mennä kotiin antaen kirjan eskarilaisellesi vai vaativatko muutkin lapset itselleen jotain?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ostaa lapsille tasapuolisesti jotain, mutta en osta samalla kerralla jokaiselle. Tietysti lapset saattavat kysyä, että miksi sisko tai veli sai jotain, mutta ymmärtävät kyllä selityksen (esim. tällä kertaa löytyi sopiva juttu siskolle ja itse sait viime viikolla...)

Olen joskus kysynyt lapsilta, suosivatko vanhemmat jotakin sisaruksista. Lasten mielestä ei, joten ilmeisesti he itsekin kokevat tulevansa kohdelluksi tasapuolisesti.

Vierailija
2/4 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita yms. tarpeellista ostan sille joka tarvitsee, mutta esim. puuhakirjoja tms. ylimääräistä ostan molemmille, jos ostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan yhdelle lapselle jotain kivaa, niin yleensä yritän etsiä myös toiselle jotain tuotavaa.

Joskus jos jotain oikein kivaa saa hyvään hintaan, niin saatan ostaa sen varastoon annettavaksi sopivassa tilaisuudessa. En siis jättäisi kivaa puuhakirjaa ostamatta siksi, että en löytäisi mitään vastaavaa toiselle lapselle.

Vierailija
4/4 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle tarpeen mukaan tietysti. Tosin mies sanoi aina että "mitäs minä sitten saan kun tuokin saa" kun ostin jollekin lapselle jotain. Luulin että pelleilee mutta olikin ihan tosissaan. Sen marttyyrin laitoinkin sitten luiskaan ennen pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme