Miten teidän "uskovaisfobiasta" syyttelevien on niin vaikeaa ymmärtää, että
minä pidän uskovaisia ihan ok ihmisinä, vaikka en heitä hyväksykään. siis pidän heidän uskonnollista vakautta vain vääränä, huonona.
Jos mun lapsesta tulis uskovainen, niin en hylkäisi häntä, sanoisin hänelle toki, etten pidä tosta uskovaisuudesta.
Uskovaiset kun saavat mielin määrin tuomita ihmisiä ihan vain sen takia, että joku älykääpiö on kirjottanut 2000vuotta sitten johonkin kirjaan jotain...
get the point
Kommentit (25)
koska raamatussa niin sanotaan. Uskovaisille ei mee jakeluun ne lukuisat tutkimukset, missä on todettu, ettei homous ole mikään sairaus tai geenivirhe
geenivirheestä, joten silloin teemme niinkuin sana sanoo tai toisin toteaa.
sen toisen tahra EI VOI MUSTAMAALATA KAIKKIA USKOVIA, vai oletko tosissasi, vähän niinkuinettä mee sä vaan linnaan naapurin taposta. aina on niitä jotka erehtyy, kaikissa kansankerroksissa luulisi tämän olevan erikoisen yksinkertaisen selvä asia.et voi kuitenkaan joka ikistä uskovaa osoittaa sormella jonkun yhden tyhmäm teon vuoksi.järki soikoon. se pedo pappi käy tuomionsa maassa maabn tavalla tai jos ei käy niin KYLLÄ JUMALA TAIVAASSA HÄNEN TUOMIONSA LUKEE SE EI OO SUN EIKÄ MUN TYÖ.
Teidän täytyy olla umpisokeita kun luette Raamattua. Miksi Jumala uhkailee helvetillä mihin Jumala uskoa tarvitsee?
Sen minkä minä olen havainnut ei kristityt tunne Raamattua eikä Jumalaansa. Tiedetään miten ja miksi Raamattu on koottu teokseksi vallanpitämisen aseeksi. Asiasta on jo niin paljoon faktaa että on kumma kun ei haluta perehtyä oikeasti asioihin.
Ei ihminen ollut 2000-vuotta sen ihmeellisempi kuin tänään. Toki hän oli raakalainen ja siksi Jumalakin sitä on. Ihmisellä toki oli paljon oppimista ja tiedonmäärä oli vähäinen. Neitsellisesti syntyneitä messiaita oli kymmeniä ennen Jeesusta. Esikoislapset (pojat) uhrattiin Jumalalle. Koska uskottiin ihmisuhrin olevan pelastus Jumalan vihalta. Niin ja olihan se maapallo litteä silloin. Onneksi olemme tieteen keinoin oppineet näkemään faktat, maapallo on pyöreä ja neitsellinen syntymä hölynpölyä.
KUKA UHKAA HELVETILLÄ??? Jumala mainitsee sen niille jotka ei tarvitse Jeesusta.Raamattu ei ole valat ase ,SE IN JUMALAN SANA.,et ole näemmä perehtynyt kirjaan piiruakaan,totta on että ihminen on tänään sama kuin eilen lue 2000 vuotta sitten , myös yhtä jumalatonkin tuo on ja syntinen , vai lukeeko sun raamatus että kaikkinovat syntiä tehneet paitsi SINÄ ,EN OIKEIN USKO. sulla on tietoa esim uhrauksista sieltä täältä mutta ei yhtään johdonmukaista käsitystä koko kirjasta . JA SE ONKO JEESUS NEITSEELLINEN ONKIN JOKAISEN PÄÄTETTÄVÄ ITSE. SE LUKEE KYLLÄ SANASSA ITSESSÄÄN MITEN ASIA ON. JA MUITA JEESUKSIA EN OLE NÄHNYT RISTILLE MENEVÄN KUIN TÄMÄN YHDEN JA AINOAN TOKKO SINÄKÄÄN.
Kauhean suvaitsevaisina itseään pitävät kauhistelee kun jollain on eri maailmankatsomus kuin heillä itsellään
Missä se suvaitsevaisuus itse asiassa ilmenee ?